Više ne znate kako skinuti kilograme? Isprobajte ovih 6 čudnih metoda

Dijeta kalorija kolači voće shutterstock 160203056

Gubite se u brojanju kilograma i brojanju minuta do kraja vježbanja? Sve te brojke zapravo ništa ne znače, pogotovo sada kada, izgleda, postoje načini na koji možemo izgubiti kilograme, a da uopće nismo na dijeti. Tko bi rekao da dužina vilice utječe na to koliko ćemo pojesti?

Dijeta, zdrava prehrana, vježbanje, voće, povrće... zbog ovih riječi odmah mislite da proživljavajte svoju najgoru noćnu moru? Ništa novo, a vjerujte da niste sami koji ne razumiju kako funkcionira brojanje kalorija, a kamoli što to znače ugljikohidrati, bjelančevine i masnoće.

Umjesto da ovim "težim" putem krenete na put skidanja kilograma, izgleda da postoje metode koje možete uvrstiti u svakodnevicu, a zbog kojih će se kilogrami topiti.

Ako ste već svašta do sada isprobali, zašto ne i ovo?

1. Stavite ogledalo u blagavaonicu (ili na mjesto gdje jedete)

Istraživanje objavljeno u magazinu Udruženja za istraživanje potrošača, pokazalo je kako manje pojedemo kada jedemo pred ogledalom. Navodno promislimo još jednom prije nego uzmemo još jedan kolač. S druge strane, istraživanje je pokazalo da se bolje osjećamo ako jedemo zdravo i pritom se gledamo u ogledalo.

Kako i ne bi, ako jedete kolače kako su i drugi navikli kada su doma (znate o čemu pričamo), normalno da ćemo se zgaditi sami sebi.

2. I čistoća kuhinje utječe na to koliko ćemo pojesti

Druga studija, objavljena u magazinu Okoliša i ponašanja, pokazalo je kako osobe koje su bile samo 10 minuta u neočišćenoj kuhinji, posegnuli su najčešće za nezdravim namirnicama. Na taj su način pojeli čak 100 kalorija više nego osobe koje su bile u čistoj kuhinji i uzeli mrkvu kao grickalicu. 

3. Koristite novac

Zaboravite na kartice jer sama radnja izvlačenja novca iz novčanika može vas zaustaviti u krivoj odluci. Istraživanje koje se bavilo navikama potrošača, pokazalo je kako dok tražimo novce po novčaniku, promislit ćemo treba li nam ta čokoladica ili keks koju smo željeli kupiti. Uz to, sama radnja "oproštaja s novcima" u zamjenu za čokoladicu, više nam se ne čini kao dobra odluka.

No, budimo realni, svako pražnjenje novčanika čini se kao loša odluka...

4. Hrana neka bude u kontrastu s tanjurom

Još je jedna studija pokazala kako bijeli tanjuri loše utječu na to koliko ćemo pojesti, dok oni tanjuri čija je boja u kontrastu s bojom namirnica čini kontroliranje porcije lakšim poslom.

Znate što to znači? Odmah u shopping i kupite sve boje tanjura koje možete naći.

5. Grickalice jedite samo uz komedije

Svi gledamo u nekakav ekran dok jedemo – željeli mi to priznati ili ne. Zato su znanstvenici počeli istraživati kada pojedemo više – kada gledamo drame ili kada gledamo komedije? Pokazalo se kako osobe koje su jele kokice su pojele čak dva puta više kada su gledale akcijski film The Island, nego kadd su gledali televizijski show Charlie Rose.

6. Duže vilice i žlice za mršaviju figuru

Da, duže elegatne vilice i žlice (pa i kineski štapići) potiču nas da jedemo manje. Možda je to zato što želimo biti elegantni poput te duge vilice, ali zapravo sve više ličimo na žlicu.

Kako god bilo, kad već kupujete tanjure, kupite i novi, dugi pribor.  

Otopite višak nakupljene masnoće tijekom noći – uz pomoć ovog napitka, a saznajte i kako lako smršavjeti uz jednu jutarnju naviku

Foto: Shutterstock

G.H. 

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!