Za bolju probavu prije svakog obroka masirajte trbuh dvije minute

trbuh. Shutterstock 559582246

Bili ste jako gladni i progutali ste ručak u par minuta? Iako će to zadovoljiti glad, može uzrokovati bol u trbuhu i otežanu probavu.

Dok bol u trbuhu može biti simptom raznih stanja, postoji nešto što će vam u kratkom roku pomoći i umiriti bol – masaža trbuha.

Probava zapravo počinju u ustima pa je važno svaki zalogaj dobro prožvakati kako bi organizam imao više koristi od nutrijenata ali i kako biste izbjegli bol u trbuhu ili zatvor. 

"Za bolje zdravlje probave žvačite polako, a ako između zalogaja popijete par gutljaja vode, hrana će se brže razgraditi i lakše stići do probavnog trakta.", napominje McKel Hill, nutricionist.

Čaj od anisa olakšava simptome bronhitisa i probavne tegobe

Ali kad je probava pod stresom, može doći do upala, što pak rezultira gastrointestinalnim problemima kao što su proljev, zatvor i nadutost. Hill također kaže da stres može uzrokovati napinjanje abdominalnog tkiva, što može ometati probavni proces.

Kako bi olakšali probavu i opustili trbušne mišiće tako da nesmetano rade svoj posao, Hill preporučuje dvominutnu masažu trbuha prije jela. 

Ovo su simptomi raka debelog crijeva - ne ignorirajte ih čak i ako ste mladi

Kako masirati?

  1. Lezite na leđa s lagano povijenim koljenima ali stopala moraju biti u ravnini s podlogom.
  2. Stavite ruke na trbuh i masirajte kružnim pokretima – dlanovima i prstima. Prvo krenite u smjeru kazaljke na satu, a onda promijenite smjer. 
  3. Masirajte tako 2 minute ili dok ne primijetite da je područje trbuha potpuno opušteno. 
  4. Važno je obratiti pažnju na disanje – udahnite duboko i glasno izdahnite. 

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!