Evo što rade stručnjaci za spavanje kada ne mogu zaspati! Pratite njihovih 6 koraka

Nesanica spavanje Shutterstock 237699745

Ako niste među onima koji zaspu u trenutku kada im glava dotakne jastuk, poželjet ćete znati što stručnjaci čine kako bi što brže utonuli u san.

Svi smo se susreli s nesanicom i znamo kako ona može utjecati na čitav sljedeći dan. Tom su prilikom stručnjaci odlučili otkriti svoje trikove kako što brže zaspati, navodi oprah.com.

1. Ne broje ovce

Najpoznatiji alat u borbi protiv nesanice brojanje je ovaca no dr. Robert Rosenberg tvrdi kako se nesanice lakše riješiti ako zamislite neku riječ koja će vam pomoći da se opustite i fokusirate. Dišite kroz dijafragmu, a dok izdišete mislite na riječ, savjetuju.   

"Ovo će umiriti vaš mozak koji će ignorirati sve što vam odvlači pažnju" navodi dr. Rosenberg. Iako njemu obično treba deset minuta prije nego zaspe, mnogi njegovi pacijenti tvrde da u san utonu još i prije. 

2. Zapišite što vas muči

Zapisivanjem briga na papir dva sata prije nego legnete dat će vam vremena da se opustite i da se fokusirate na nešto drugo, tvrdi dr. Catherine Darley. Čak će i desetominutno opuštanje od briga biti dovoljno da se opustite, a u ovu tehniku vjeruju i pacijenti dr. Darley te tvrde kako je ovo najučinkovitija taktika protiv nesanice. 

3. Zaboravi popodnevno drijemanje

Popodnevna drijemka smanjuje pospanost koja raste tijekom dana te uzrokuje nesanicu u večernjim satima. Također, savjetuje se i izbjegavanje kofeina, a dnevnu dozu energije predlažu, potražite u šetnji. Naime, pokazalo se da će 20 minuta provedenih u prirodi rezultirati mentalnim i fizičkim porastom energije.

4. Koristite odvojene plahte

Spavanje s partnerom pod istom plahtom može biti uzrok vaše nesanice tvrdi direktor  Sleep to Live instituta, Robert Oexman. Stoga on svojim pacijentima preporuča kupnju odvojenih plahti. 

Ovako ćete i sebi i partneru omogućiti kretanje bez da smetate jedno drugom. Također, odlično je i za one kojima odgovaraju različite temperature, tvrdi. 

5. Potražite pomoć u vidu glicina

Dr. Rebecca Shalev podijelila je svoj trik koji njoj pomaže zaspati. Ona se nesanice ili noćnih buđenja rješava konzumirajući tri grama glicina, odnosno aminokiseline. Naime, istraživanja su pokazala kako je san kvalitetniji kod osoba koje konzumiraju glicin nego kod onih koji koriste tablete za spavanje. Ovi prvi se i bude energičniji i manje su umorni. 

6. Oslonite se na osjet njuha

Za sve one koji putuju, direktor Oexman savjetuje da na jastuk nanesete omiljeni parfem koji će asocirati na dom i udobnost istoga što će u konačnici ubrzati san.  

Muči vas nesanica? Imamo 7 jednostavnih savjeta koji pomažu

M. V. 

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!