Hippy Garden predstavio novu kolekciju "Let there be light"

Hippy Garden kolekcija Let there be light powered by dm 2

Renomirani hrvatski modni brend Hippy Garden na ekskluzivnoj modnoj reviji predstavio je kolekciju znakovita naslova „Let there be light“ inspiriranu estetikom 80-tih i repertoarom stilova iz prošlosti, uz podršku generalnog sponzora dm-a i alverde prirodne kozmetike.

Nova kolekcija koristi paletu monokromatskih boja upotpunjenih nezaobilaznim metaliziranim nitima koji ovu suvremenu i kompleksnu kolekciju jednostavno čine neodoljivom.

Impresivni printevi

Pistom je prodefiliralo 70-tak modela noseći elegantne svečane midi i maxi haljine, muževne krojeve kaputa, hlača i kombinezona, sve do vizualno impresivnih printeva, koji su originalno rješenje brenda. Kolekcija je jednako kompleksna koliko i jedinstvena, a iznenađenje je svojevrsni „comeback“ unikatnih, pletenih haljina vesta.

Vizija muške mode za nadolazeću sezonu, uključuje tipične elemente po kojima  je brend prepoznatljiv  i predstavlja modernog muškarca nadahnutog elegantnim stilom odijevanja. Vidjeli smo lamelirana uska odijela, unikatne kapute i balonere s dominantno velikim gumbima.

Nakit, modularne torbe, ravne i krute forme upotpunile su novu kolekciju. U njoj se mogu pronaći kreacije koje zadovoljavaju kuriozitet i težnju prema onome što  je novo, uvijek otvarajući prostor za slobodniji govor mode. Još jednom se potvrdilo kako je moda koju stvara Đurđica Vorkapić neopterećena trendovima i kako savršeno promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu koju prilagođava energičnoj i nesputanoj ženi i muškarcu Hippy Garden.

Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja, pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup, naglasila je glavna dizajnerica brenda Hippy Garden Đurđica Vorkapić koja je u potpunosti zaslužna za ovaj apsolutni doživljaj modne profinjenosti.

Stigle brojne ljubiteljice mode

Romantični ugođaj zagrebačke uspinjače, Strossmayerovog šetališta i vidikovca Gradec oduševio je mnogobrojne ljubiteljice mode poput Vanje Halilović, Ivane i Marije Husar, Josipe Pavičić Berardini i Katarine Baban. Poznata gornjogradska šetnica pretvorila se u dugu modnu pistu prepunu fenjera, a dugačak zid obrastao u bršljan u suvremeni ambijent upotpunjen  gustim dimom i refleksijom svjetlosti.

Kao glavni sponzor projekta dm je predstavio alverde - liniju prirodne kozmetike vlastite robne marke, pa su tako modeli pistom prošetali savršene make-up lookove zahvaljujući dekorativnoj kozmetici izrađenoj od najfinijih organskih sastojaka.

Za frizure modela, zaslužan je  Studio Evelin pod kreativnim vodstvom Evelin Benković dokazujući kako već godinama suradnja s Hippy Gardenom ostvaruje odlične rezultate i impresivne lookove.

Revija je izazvala oduševljenje uzvanika i zaradila brojne pohvale struke i obožavatelja brenda, a Đurđica Vorkapić i Hippy Garden još su jednom opravdali svoj kultni status i dokazali kako domaća modna scena diše punim plućima.

Foto: PR

 Prati nas na Viber Public Chatu!