Novosti

UV patch brine da se odgovornije ponašamo na suncu

Jasna je premisa – Zdravlje nije sve, ali bez zdravlja, sve je ništa. Mi danas znamo kako je melanom, najsmrtonosniji oblik raka, projiciran kao četvrti najčešći rak u svijetu. Od melanoma u svijetu strada više ljudi nego od posljedica automobilskih nesreća

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije, više od 3 milijuna Europljana godišnje oboli od nekog oblika zloćudnog tumora kože, a to je ujedno i najčešći zloćudni tumor u ljudi te tumor s najbrže rastućom incidencijom od svih zloćudnih tumora. No iako se danas na svakom koraku možemo informirati o štetnosti sunčeva zračenja i prevenciji melanoma i dalje mi se čini kako adekvatna zaštita od sunca još uvijek mnogima predstavlja misterij. Koliko često treba nanositi kremu za sunčanje, u koje vrijeme, zašto je sunce jače u određenim razdobljima dana, možemo li zadobiti UV oštećenja i kada toga nismo niti svjesni (na primjer, kroz prozor kada smo za svojim stolom ili kada vozimo automobil).

Sunce je svugdje oko vas, a ne samo na plaži, poruka je koja se od strane dermatologa može javno čuti, međutim što mi svi možemo činiti kako svi mi ovaj problem ne bi ignorirali. Kako svojim znanjem i ponašanjem možemo utjecati na budućnost zaštite od sunca. Koliko se uz podršku tehnologije možemo prevenirati prevenirati rak kože – to su pitanja na koje My UV patch inovacija ima odgovore

Guive Balooch, direktor R&D-a tehnološkog laboratorija L’oreal kaže kako su za La Roche-Posay razvili jedinstvenu tehnološku inovaciju senzornu UV naljepnicu (My UV patch) koja se brine da se odgovornije ponašamo na suncu.

Koje podatke proizvod prikuplja i analizira te kako se osigurava privatnost prikupljenih podataka?

Svi podaci koje bilježimo su anonimni te sadrže isključivo informaciju o izloženosti korisnika UV zračenju. Te podatke ni na koji način ne možemo povezati s osobnim podacima korisnika. Drugim riječima, u našem sustavu ne postoji poveznica između podataka o UV zračenju i specifičnog korisničkog profila. Problematici zaštite privatnosti osobnih podataka pristupamo vrlo temeljito te smo stoga vrlo konzervativni u našem pristupu u prikupljanju i uparivanju takve vrste podataka. Ono što prikupljamo i koristimo su anonimni podaci o izloženosti UV zračenju korisnika diljem svijeta, a kako bi na temelju njih mogli kvalitetnije utvrditi činjenično stanje stvari. Te anonimne podatke redovito objavljujemo u sklopu priloga u znanstvenim časopisima kako bi zdravstvenoj zajednici osigurali vrlo vrijedne i korisne podatke. No, naglašavamo, isključivo se radi o anonimnim podacima.

Kakva su vaša iskustva vezano uz korištenje MY UV Patcha u Europi? Jesu li se korisnici navikli na tu tehnologiju? Imate li neke konkretne podatke u našim susjednim turističkim zemljama (Grčka, Italija, Španjolska)?

Već smo prošle godine postigli značajan uspjeh u Italiji i Španjolskoj promovirajući MY UV Patch među vodećim novinarima, blogerima i zaljubljenicima u sport. U Italiji smo prošle godine proizvod prvenstveno ciljali na sportaše-trkače, a ove godine vidimo da postaje sve popularniji kod tenisača. Svi korisnici mahom imaju vrlo pozitivno iskustvo, a što izravno vidimo u porastu potražnje za samim MY UV Patchem te broju preuzimanja prateće aplikacije za smartphone.

Prije no što smo proizvod ponudili na europskom tržištu intenzivno smo ga isprobali „na terenu“ u Brazilu, gdje su testni korisnici na tamošnjim plažama kroz duže razdoblje iskušavali proizvod i davali nam vrijedne povratne informacije kako bi ga dodatno usavršili te učinili posve sigurnim za upotrebu.

Od kakvih je materijala izrađen UV Patch? Je li njegova proizvodnja ekološka i što napraviti po prestanku njegove uporabe?

MY UV Patch je izrađen od tankog lista silikonskog materijala. Zbog toga je posve siguran za upotrebu te ne predstavlja opasnost po okoliš. Izrađen je u skladu s najvišim ekološkim standardima te za njegovo zbrinjavanje po završenoj uporabi nije potrebna nikakva posebna procedura.

Koje je vaše mišljenje o sinergiji dermokozmetike i računalne tehnologije – vjerujete li u to da ovakav proizvod može potaknuti razmišljanje i pobuditi svijest ljudi vezano uz važnost sigurnog boravka na suncu i prevencije raka kože?

Svjedoci smo toga da korisnici doista mijenjaju svoje ponašanje i navike korištenjem ovakve tehnologije. Vjerujemo da informacije i tehnologija otvaraju brojne mogućnosti i putem spoznaja koje omogućuju korisnicima daju moć da donesu ispravne odluke. Porastom saznanja vezano uz izloženost suncu moći ćemo razviti i sukladne kvalitetnije navike. Najnovije istraživanje tvrtke iPsos pokazuje da korisnici doista mijenjaju svoje navike nabolje na temelju korištenja MY UV Patcha. Pozitivan učinak ostalih digitalnih tehnologija na zdravlje korisnika je nedvojben. Dermokozmetika je dio tog sustava i trenutačno se nalazi na vodećem mjestu kada je u pitanju inovacija. Sve to će dovesti do bolje informiranosti i osvještenosti korisnika, a što će im u konačnici, temeljem korištenja ovakvih inovativnih rješenja, omogućiti da žive znatno zdravije i sretnije živote.

Foto: Promo 

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo