Namirnice koje će riješiti sve vaše probleme sa snom

Banana

Postoji niz razloga zbog kojih možda imate problema sa spavanjem, a često ulogu igra i stres kojem ste izloženi tijekom dana. No, također je niz studija potvrdilo kako su i neki nutrijenti važni za čvrst i kvalitetan san.

Evo nekoliko čestih problema kada je spavanje u pitanju te kako ih možete riješiti pravilnim odabirom namirnica:

Ne možete zaspati

Magnezij igra važnu ulogu u tjelesnoj funkciji koja regulira san. Nesanica je jedan od simptoma nedostatka magnezija, a istraživanje iz 2006. godine objavljeno u časopisu Medical Hypothesis tvrdi kako takav manjak može biti i uzrok depresije i problema s mentalnim zdravljem. Magnezijem će vas opskrbiti tamno zeleno lisnato povrće, sjemenke bundeve, sezama, leća, orašasti plodovi i neke vrste ribe.  

Spavate isprekidano

Kalij može biti od pomoći onima koji se često bude tijekom noći, tvrdi istraživanje objavljeno u  časopisu Sleep. Kada govorimo o kaliju, većina ljudi se automatski sjeti banana, no postoji niz drugih namirnica koji su također dobri izvori kalija. Stoga, ako ne možete spavati čvrsto tijekom noći, u prehranu uvrstite zeleno lisnato povrće i grah te avokado.

Umorni ste tijekom dana

Postoji snažna veza između dugotrajnog dnevnog umora i manjka D vitamina, otkrila je studija iz 2012. godine objavljena u časopisu Journal of Clinical Sleep Medicine. Iako sunce glasi za najbolji izvor ovog vitamina, svjesni smo i da pretjerano izlaganje sunčevim zrakam vodi kožnim problemima i opeklinama. Nasreću, postoje i neke namirnice koje su izvor vitamina D, poput lososa i tune.

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!