Pomiješajte sastojke po želji i ispecite svoju granolu!

Granola jogurt shutterstock 376259092

U malim količinama, granola žitarice gode zdravlju, pružajući organizmu brojne zdravstvene prednosti (visoka razina vlakana i nezasićenih masti koje snižavaju kolesterol).

Granola se odnosi na kombinaciju zobenih pahuljica, oraha, meda, suhog voća i sličnih dodataka po vašem izboru. Ova kombinacija se obično prži dok ne postane hrskava. Smjesa se tijekom pečenja mora ​​miješati kako se žitarice ne bi zalijepile, a možete joj dodati i suho voće.

Sastojci:

  • 300 g zobenih pahuljica i suncokretovih sjemenki (pomiješano, ali više zobenih pahuljica)
  • 150 g nasjeckanih oraha/lješnjaka/badema
  • 100 ml ulja
  • 120 ml meda
  • 80 g grožđica ili sušenih brusnica
  • cimet i đumbir u prahu
  • kokos (količina po želji)

Priprema:

Pomiješajte zobene pahuljice, suncokretove sjemenke, orahe (ili lješnjake i bademe). Dodajte ulje i med. Promiješajte da se sve sjedini i istresite na protvan prekriven papirom za pečenje. Pecite 20 minuta na 150°C, povremeno miješajući (ovisi i o jačini pećnice, ako jako peče, možda će trebati i smanjiti vrijeme pečenja, sastojci moraju poprimiti zlatno smeđu boju).

Pečenu granolu izvadite iz pećnice.

Posipajte ju kokosom, cimetom i đumbirom u prahu i dodajte grožđice. Kako se hladi, granola se stvrdnjava, no samo ju razlomite prstima i spremite u zatvorenu posudu (drži sigurno tjedan dana). Granolu možete pomiješati sa svojim domaćim voćnim jogurtom!

Pročitajte i ove genijalne recepte za zobenu kašu!

Ovi recepti su dio Akademije zdravog kuhanja koju organiziraju portal Ordinacija.hr, Centar za kulturu prehrane i Interspar Hrvatska, tijekom koje su polaznici učili kako izraditi jela bez laktoze i glutena.

G. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!