Slanutak - poboljšava probavu, a odlična je namirnica i za anemične

Shutterstock 1052855264

Zrnate bobice slanutka iznimno su ljekovite, a mogu se pripremiti na razne načine, za predjelo, juhu, glavno jelo ili prilog, pa čak i za desert.

Slanutak je prepun vlakana, cinka, kalcija, proteina i folata. Kako ne sadrži puno masnoća, odličan je izbor za osobe oboljele od dijabetesa.

Što slanutak može učiniti za vaše zdravlje?

Jača energiju: Ovo je možda najvažnija dobrobit slanutka, a kako je prepun proteina to niti ne čudi. 

Jedite grah često jer je zdrav, a ako ste na dijeti on će ugasiti želju za hranom

Sprečava dijabetes: Kako sadrži puno vlakana, dobro će djelovati na osobe koje imaju dijabetes ili ga žele prevenirati. Vlakna pomažu pri apsorpciji glukoze te održavanju normalne razine inzulina. 

Poboljšava probavu: Vlakna su tu opet najvažnija stavka jer će čuvati zdravlje crijeva i spriječiti zatvor. Ako ga jedete redovito, olakšat će probleme poput mučnine i zatvora.   

Anemija: veliki postotak željeza u ovoj namirnice pomaže nadomjestiti manjak željeza, održava i razinu hemoglobina u normali pa je iznimno dobra namirnica za trudnice i tijekom menstruacije.  

Jača kosti: Kako sadrži dovoljne količine kalcija, slanutak će održati kosti zdravima te ih štititi od lomova. 

Poboljšava kognitivne funkcije: prirodno je bogat kolinom koji štiti živce te vas oslobađa stresa. Ako ga jedete redovno, pomoći će vam pri koncentraciji i savladavanju novog gradiva. 

Za bolje zdravlje jedite orašaste plodove

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!