Volite bijeli kruh? Evo razloga zašto ga treba izbjegavati

kruh, Shutterstock 1023191101

Iako kruh svaki namaz ili glavno jelo čini ukusnijim, predstavlja i izazov za zdravlje ako se ne pazi na količine koje se konzumiraju.

Ako ste ljubitelj kruha, a posebno bijelog, važno je znati kako on utječe na zdravlje i što točno nudi našem organizmu. Donosimo vam 5 razloga zašto biste trebali pažljivije koristiti ovu namirnicu u prehrani.

Nema nutritivne vrijednosti

Kruh, u kojem god obliku, ne pruža vašem tijelu nutrijente. Gladni ste, ali želite u organizam unijeti vitamine i minerale? Kruh vam tu želju neće ispuniti, čak u sebi ne sadrži vlakna.

Utječe na nakupljanje kilograma

Iako sam kruh ne sadrži puno kalorija, ako ga jedete svako jutro (uz razne dodatke) ipak utječe na veći unos kalorija. Pojedete li hamburger, dodaci soli i šećera u njemu također pridonose povećanom unosu kalorija.

Džem od aronije - poslastica za zdravlje i nepce

Ne gasi osjećaj gladi

Ako se bira između bijelog i tamnog kruha, većina će odabrati bijeli jer je jednostavno boljeg okusa. No jedan problem se veže uz bijeli kruh a to je da vas on neće nahraniti niti pružiti osjećaj sitosti. Postotak ugljikohidrata u njemu je visok, ali kako mu manjka nutrijenata, ostat ćete gladni.

Sadrži gluten

Intolerancija na gluten može izazvati bolest poput celijakije, a mnogi iskuse neugodan osjećaj u trbuhu nakon konzumacije kruha što upućuje na intoleranciju na gluten. Nisu svi osjetljivi na gluten, ali tko je, kruh mora izbaciti iz prehrane.

Visok udio ugljikohidrata

Hrana koja se priprema s kruhom, sadrži visok udio ugljikohidrata koji, ako se konzumiraju u malim količinama mogu biti dobri za vas, ali svako pretjerivanje može naštetiti. Previše ugljikohidrata može uzrokovati smanjenje kognitivnih funkcija, naglo povećanje razine šećera u krvi.... Priuštite si kruh s vremena na vrijeme, ali ne pretjerujte.

Bezglutenski kruh sa sjemenkama koji će oduševiti i najveće gurmane

Ana A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!