Jaja i mršavljenje idu ruku pod ruku

jaja-kolesterol7

Jaja – mnogi od njih zaziru, a mnogi ne mogu bez njih i kunu se kako su ona tajna njihovog mršavljenja. Što je prava istina? Debljaju li jaja ili nam pomažu istopiti suvišne kilograme?

Proteini

Nedavno istraživanje pokazalo je da su pretili ljudi koji su za doručak jeli dva jajeta izgubili 65 posto više težine nego žene koje su ujutro jele pecivo. Proteini u jajima brže zasićuju i produžuju osjećaj sitosti, a to znači da ćete manje biti u napasti posegnuti za grickalicama ili zavirivati u hladnjak.

Također, proteini su vrlo bitni kako biste podigli razinu energije i izgradili mišiće. Kako vam mišići mogu pomoći u mršavljenju? Jednostavno! Što više mišićnog tkiva imate, to ćete više masti sagorijevati ne radeći ništa. Eto pravog izazova za metabolizam.

Ne postoje čišći proteini od onih iz bjelanjka. Ako ste na režimu prehrane koji zagovara povećani unos proteina, kao što je Dukanova dijeta, tada sigurno svakodnevno jedete jaja. Nemojte prekoračiti granicu od dva dnevno ako imate probelam s kolesterolom, no ako baš želite ekstra porciju proteina, tada pojedite dva cijela jaja i bjelanjak trećeg jajeta.

Jedno jaje srednje veličine sadrži samo 80 kalorija, što znači da je idealni saveznik u borbi protiv suvišnih kilograma!

Esencijalne aminokiseline

Aminokiseline su osnovne gradivne jedinice proteina, a od svih u jaju je najbitniji leucin. Upravo je on odgovoran za mršavljenje! Stručnjaci su potvrdili kako jaja sadrže najbogatiju mješavinu esencijalnih aminokiselina bitnih za djecu, adolescente i mlade, s obzirom da je njihova ravnoteža potrebna za pravilan rast i razvoj.

Što čekate? Brzo ispecite dva jaja na oko ili napravite ukusni omlet s povrćem za doručak.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!