Pripremite juhe koje će ojačati imunitet, očistiti organizam i ugrijati vas

juha, Shutterstock 1019326012

Svi znamo da su juhe velika pomoć kada se ne osjećamo dobro, ali kada nas treba ugrijati…

Poznati dr. Oz na svojim je stranicama pojasnio koje juhe je najbolje jesti u ove hladne dane.

1. Juha za imunitet

Imunološki sustav treba puno minerala kako bi funkcionirao pravilno. Kako dugi iskuhavanje može uništiti većinu nutrijenta, juhu pripremajte na slaboj vatri i što kraće.
Kuhajte ove sastojke 30 – 60 minuta: kupus, mrkve, svježi đumbir, gljive, alge po želji i bilo koju vrstu tikve u temeljcu od piletine. Ove će namirnice pružiti sve potrebne vitamine i minerale koji će nahraniti imunitet.

Fantastična tjestenina - gotova za tren oka i sa sastojkom kojeg ne očekujete

2. Juha koja će zagrijati organizam

Topla će juha pružiti organizmu ono što mu je potrebno u ove hladne dane, a to je toplina. U ovo juhu ćete staviti ono što bi u Kini nazvali „zagrijavajućom energijom“. Namirnice koje trebate staviti u juhu su: luk, poriluk, repa, špinat, kelj, brokula, kvinoja, tikva, češnjak, ljutika i peršin. Možete dodati kurkumu kako bi ojačala imunitet.

3. Juha za čišćenje organizma

Kako se radi o tekućini, juha će vam pomoći da izbacite otpad iz tijela, a ova će juha pomoći cijelom organizmu da se očisti.

Kuhajte ove sastojke na laganoj vatri oko sat vremena: anis, kelj, zelje, blitvu, korijander, češnjak, gljive, raštiku, komorač, poriluk, smeđa gorušicu, alge, rotkvu, kurkumu i potočarku. Sve procijedite i konzumirajte tekućinu kao juhu ili ostavite povrće te uživajte u cjelovitom obroku.

Juha od bundeve - jedini recept koji će vam ikada trebati

A. A.

Foto:Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!