Tjedan zdravih gableca: lagani mediteranski sendvič

mozzarella, rajcica, bosiljak, shutterstock

Ovaj smo tjedan pokazali da se uz malo mašte, prave sastojke i dobro odabran kruh može uživati u međuobroku ili gablecu i pri tome se zdravo hraniti.

Nutricionist Branimir Dolibašić otkriva pet recepata za zdrave sendviče koje možete ponijeti na posao, pojesti za doručak ili umjesto ručka. Svakog dana ovog tjedna predstavit ćemo vam jedan od njih. Tako ste do sada mogli saznati kako pripremiti hrskavi sendvič od sira i graška, narančasti sendvič s jajima rustikalni riblji sendvič i pureći sendvič s medom i gorušicom. Danas donosimo recept za one koji znaju da je ljeto gotovo, ali im je Mediteran još u mislima...

Lagani mediteranski sendvič

Sastojci:

  • dvije pune kriške proteinskog večernjeg kruha
  • dvije male ili četiri cherry rajčice
  • nekoliko listova rikole
  • dvije veće ili četiri manje masline (narezane)
  • 30 grama mozzarelle, trećina kuglice
  • pola čajne žlic pesto umaka
  • pola čajne žlice maslinovog ulja
  • nekoliko listova svježeg bosiljka
  • 20 grama pršuta (dvije trake - odvojite mast)
  • prstohvat papra

Priprema:

1. Namažite kruh mješavinom pesta i maslinovog ulja, pa dodajte narezane rajčice, masline i rikolu. Stavite kriške mozzarelle i pršuta, začinite paprom ili začinom po volji.

2. Dodajte nekoliko listova bosiljka i poklopite drugom kriškom kruha.

Dobar tek!

K. Pužar
Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!