Kako biste počeli skidati kilograme, prvo "izliječite" crijeva

Shutterstock 759358510

U samo nekoliko dana možete poboljšati opće stanje crijeva kako bi počeli mršaviti. Tajna je u lošim i dobrim bakterijama u probavnom sustavu

Loše bakterije koje se "hrane" nezdravom hranom, stresnim životom, nekretanjem i ostalim boljkama modernog života, potiču upale u tijelu koje su glavni uzrok debljanja ili neuspješnog mršavljenja. Počnite s malim promjenama i rezultat ćete vidjeti jako brzo. 
Izbjegavajte prerađevine i namirnice koje u sebi imaju puno šećera i ugljikohidrata. Istraživanja su pokazala da šećeri i umjetni zaslađivači mogu smanjiti razinu dobrih bakterija u crijevima. 

Navalite na tjesteninu: Znanstvenici kažu - od nje se mršavi!

Vlakna i probiotici

Vlakna smanjuju razinu šećera u krvi, reduciraju kolesterol i potiču mršavljenje. Vlakna će i smanjiti brzinu kojom hrana ulazi u krvni tok, a ubrzava proces izlaska hrane iz tjela kroz probavni sustav, što znači da ćete se dulje osjećati sitima. Dobri izvori vlakana su: chia sjemenke, poriluk, češnjak, luk, artičoke. Dnevno treba uzeti 25 grama i više. 

Jedno je istraživanje pokazalo da žene koje su uzimale probiotike 24 tjedna mršave 51 posto više od onih koji ne piju probiotike. Jogurt i kefir su dobri probiotici. 

Vodena dijeta – što je to i kako djeluje?

Kontrolirajte štitnjaču

Kompleksna je veza hormona i crijeva. Prekomjerna trežina može biti znak sporijeg rada štitnjače. 

Foto: Shutterstock

N.C.

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!