Od 1. siječnja HZZO više ne šalje ponude osiguranicima na kućne adrese te ne dostavlja mjesečne uplatnice, piše Večernji list. Istovremeno, drugi osiguravatelji šalju svoje ponude na kućne adrese često i građanima koji nisu osigurani kod njih.
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača je ustvrdila kako su promjene u poslovanju Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje u vezi
s dopunskim osiguranjem korak unatrag kad je riječ o usluzi
korisnicima.
“Puno je starijih osiguranika koji će teže nabaviti uplatnice i
ispuniti ih. HZZO ima kompjutorsku opremu kojom se to može učiniti i
koja je vjerojatno i kupljena novcem poreznih obveznika, no sada se
neće koristiti, izjavio je za Večernji list Tomislav
Lončar, tajnik HUZP-a.
Čini se kako je ušteda uzrok svemu. Tako se ovim izmjenama štedi 13 milijuna
kuna. U HZZO-u kažu kako je godišnja poštarina za slanje ponuda premašila
10 milijuna kuna, a znatan trošak predstavljaju kuverte, papir, toner,
printer itd.
K. R.