Ciceron komunikacije, jedna od vodećih edukacijskih tvrtki specijalizirana za komunikaciju i Drap, pionir upotrebe najnovijih digitalnih tehnologija i medija u marketingu, kreću sa serijom novih edukacijskih programa posebno osmišljenih za poliklinike i ordinacije.
Kako bi se, s jedne strane, građanima povećala dostupnost informacija o mogućnostima liječenja i zdravlju
općenito, a s druge strane pomoglo poliklinikama i ordinacijama da se u tom
smislu povežu s građanima, ove dvije tvrtke osmislile su i pokrenule edukaciju o online komuniciranju, jedinstvenu na tržištu.
Zašto je uopće online komunikacija
potrebna poliklinikama i ordinacijama? Oko 1,980.416 Hrvata redovito koristi
Internet. Od toga je 1,625.340 Facebook korisnika, 217.000 LinkedIn korisnika,
a čak 1,203.571 traži na Internetu zdravstvene informacije. Svi smo danas, u većoj ili manjoj mjeri, na ovaj ili onaj način, prisutni online. No koliko smo tamo
učinkovito? Jesmo li svjesni svih mogućnosti i koristimo li ih? Služe li online
alati nama ili mi njima?
Edukacijski
program “Online komunikacija za
poliklinike i ordinacije”
potaknut je čestim upitima poliklinika koje sve više prepoznaju potencijal online komuniciranja. Više
nije dovoljno stručno znanje i moderna tehnologija, već i naprednije mogućnosti uspostavljanja komunikacije s pacijentima. Multidisciplinarnim
pristupom ova edukacija usavršava online
komunikacijske te prezentacijske vještine i komunikaciju s pacijentima te osposobljava za community management.
Cilj je poliklinike i ordinacije podučiti kako i što komunicirati online. No
najvažnije, osposobiti ih da znaju odabrati i upravljati onim
komunikacijskim online kanalima koji ih najbrže i najučinkovitije povezuju s
onima koji ih trebaju.
Program je, koristeći primjere iz
prakse i iskustva, prilagođen marketinškim i komunikacijskim potrebama
poliklinika i ordinacija. Odvija se u vidu praktičnih, interaktivnih i
individualiziranih radionica. Bavi se e-mail korespondencijom, web stranicama,
blogovima, newsletterima, društvenim mrežama i online oglašavanjem.
Posebnost ove edukacije jest što nudi i mogućnost izrade te implementacije
potrebnih web i mobilnih aplikacija, kao i
kontinuiranu podršku.
Prva serija edukacija održat će se 19. i 20. travnja
u Hypo centru, a ako se prijavite do 12. travnja očekuje vas popust od 15 posto.
Više informacija o samom edukacijskom programu i prijavi potražite na www.ciceron.hr.
Ordinacija.hr