Poznati domaći modni dizajner Ivan Alduk odlučio je obilježiti petu godišnjicu karijere predstavljanjem nove image kampanje za kolekciju naziva “Is it love?“.
U povodu pete godišnjice Alduk uvodi jednu veliku novost u svoj rad te po prvi puta predstavlja i mušku kolekciju odjeće.
“Is it love?“ je capsule kolekcija za aktualnu sezonu koja se sastoji od unikatnih odjevnih komada izrađivanih isključivo od prirodnih materijala kao što su hladna vuna, svila, satenski pamuk i ovčja koža, a izborom tih materijala stavlja se naglasak na ekskluzivnost i kvalitetu koju brand Alduk stvara već pet godina.
Jedan od najtalentiranijih hrvatskih dizajnera do sada je uveseljavao ljubitelje hrvatske mode isključivo ženskim kreacijama. Dolazak muške kolekcije Alduk je već lagano najavio prije nekoliko mjeseci kada je po prvi puta predstavio muške majice s printom (Ivan Alduk predstavlja it komad sezone: “Just an ordinary fashion victim” majice), a u ovoj kolekciji je odlučio proširiti ponudu za muškarce. Pomaknuta klasika, bazirana na znalački krojenim odijelima i košuljama, osnova je muške linije koja nudi isključivo izradu po mjeri kupca i sudjelovanje u idejnoj razradi svakog odjevnog komada.
Iz sezone u sezonu Alduk nastavlja uspješnu suradnju s tvrtkom Galko te uz ovu kolekciju predstavlja nove modele torbi ALDUK by Galko.
I u suradnji s Galkom odlučio je proširiti vidike te po prvi puta predstavlja kožno remenje s prepoznatljivom Alduk estetikom. Alduk&IMNIUM unikatni nakit od srebra i poludragog kamenja te masivnog metala, nadopuna je cijelog vizualnog identiteta kampanje baziranog na spoju suprotnosti u dizajnu i interijeru.
“Kampanjom u kojoj po prvi put imam tri zašttitna lica htio sam na jedan način zaokružiti prvih pet godina rada. Kapsul kolekcija po prvi put sadrži i muške modele što je novost u mome radu, a cijela estetika je i dalje moćna, preodređena za jake (modne) osobnosti kao što su naši vjerni klijenti. Alduk by Galko torbe su akcentirale ovu obljetnicu koju sam osim ovom kampanjom odlučio proslaviti diplomom TTF-a i skorim otvaranjem showrooma široj javnosti” izjavio je Ivan Alduk.
Kampanja je snimljena u režiji poznate fotografkinje Jelene Balić, s kojom Alduk već sezonama uspješno surađuje. Dokaz tome je i prošla kampanja koju su zajedno radili a objavili su je brojni strani (europski, ruski i japanski) blogeri i modni siteovi. Za zaštitna lica izabrani su Marinka Pelivan, Marija Janković iz Talia models te Ivan Ukalović.
… i ne zaboravi nas
lajkati na Facebooku.
Nije obavezno, ali je lijepo od tebe 🙂
K.H.