Zaboravite na Ralpha Laurena, Tommyja Hilfigera ili Levi’s. Lascivno, izazovno i seksi donje rublje Victoria’s Secret najprepoznatljiviji je brend na američkom tlu ove godine, pokazalo je istraživanje WWD-a.
Ova je publikacija objavila popis top 100 tržišnih marki koje kupci diljem SAD-a mogu prepoznati, a modni gigant Victoria’s Secret koji godišnje zaradi 6,12 milijardi dolara zasjeo je na prvo mjesto. Među prvih deset nalaze se Fruit of the Loom, Levisice, Nikeice, Calvin Klein ili pak sveamerički Gap. Zanimljivo, crveno-bijelo-plave prugice Tommyja Hilfigera zauzele su 12. mjesto, dok se Tiffany & Co našao tek na 60. mjestu.
Istraživanje je provedeno među ženama starima između 13 i 64 godine, čije kućanstvo godišnje zaradi više od 50.000 dolara. Ispitanice su dobile zadatak svrstati tisuću marki u tri kategorije: one koje vrlo dobro poznaju, one koje donekle poznaju te one s kojima uopće nisu upoznate.
“Kao i uvijek, marke koje troše najviše na oglašavanje i marketing imaju i najširu distribuciju – poglavito putem kanala masovne prodaje, najviše su pozicionirani. No, nemojte računati na učinak seksa, poznatih osoba, reklamiranja na crvenom tepihu pa čak i na kontroverzne naslove kako bi neki brend bio primijećen“, objasnili su iz WWD-a.
1.Victoria’s Secret
2. Hanes
3. Old Navy
4. Levi’s
5. Nike
6. Fruit of the Loom
7. Calvin Klein
8. Lee
9. Gap
10. Timex
K. Horvat