Tinejdžeri koji su odslušali tečaj seksualne edukacije temeljen samo na apstinenciji su u većoj mjeri pričekali sa svojim prvim seksualnim iskustvom, pokazalo je istraživanje.
Škole u Philadelphiji
 su provele 662 učenika stara između 10 i 15 godina kroz tri programa seksualne
 edukacije: jedan se temeljio samo na apstinenciji kao najučinkovitijoj metodi
 kontracepcije, drugi je obuhvatio informacije o seksualnoj zaštiti, kao što su
 spolno prenosive bolesti i važnost korištenja prezervativa, dok je treći
 program obuhvatio oba tečaja.
Učenici kontrolne
 skupine su slušali predavanja o zdravlju općenito, a seksualna edukacija nije
 bila spomenuta.
Dvije godine nakon
 što je program započeo, čak je 84,4 posto učenika bilo još uvijek uključeno u
 program. Jedna trećina učenika iz “apstinencijske skupine” priznala
 je kako je imala seksualne odnose, u odnosu na gotovo polovicu ispitanika iz
 kontrolne skupine. Rezultati dobiveni za druge programe nisu statistički značajni.
“Ovo istraživanje
 pokazuje kako intervencija koja uključuje jedino apstinenciju može odgoditi
 spolne odnose kod mladih, urbanih afroameričkih učenika. Ova je populacija
 izložena velikom riziku dobivanja spolno prenosivih bolesti, koje uključuju
 HIV, jednako kao i neželjenim trudnoćama”; objašnjava John B. Jemmott III,
 autor istraživanja koje je objavljeno u časopisu Archives of Pediatrics
 & Adolescent Medicine.
Jemmott i kolege
 ističu kako njihova studija ne zagovara sve oblike edukacije koji uključuju
 samo apstinenciju. Oni ohrabruju čekanje prije prvog seksualnog iskustva, ali
 ne zauzimaju moralistički ton, ne opisuju seks u negativnom svjetlu, ne govore
 učenicima kako moraju čekati do braka i ne koriste stereotipne opise muškaraca
 i žena.
K. Horvat




