Zdravlje je najvažnije, sa zdravljem se ne treba kockati…takvih i sličnih floskula o zdravlju svima su nam puna usta, no koliko doista brinemo o sebi i svom zdravlju?
Dok nam se ne dogodi nezgoda ili bolest, zdravlje nerijetko uzimamo zdravo za gotovo. Tek kad nam se zdravstveno stanje pogorša, shvaćamo zašto je tako važno. Vrijeme je da okrenemo ploču na brigu o sebi, a ugovaranjem dodatnog zdravstvenog osiguravamo si pravo na viši standard zdravstvenih usluga koje će nam kad-tad zatrebati. Za usporedbu, evo dva scenarija:
Marka (30) već duže vrijeme muče bolovi u trbuhu. Nakon što je neko vrijeme odgađao odlazak liječniku, misleći da će tegobe nestati same od sebe, nakon dva mjeseca ipak je nazvao svog liječnika opće prakse. Liječnik ga je naručio na pregled za dva dana. Došavši u ordinaciju u dogovorenom terminu, Marko je još sat vremena prosijedio u čekaonici jer je, kao i uvijek kod doktora, bilo „padobranaca“ koji su ušli preko reda. Nakon kratkog razgovora i opipavanja abdomena, liječnik mu je izdao uputnicu za pregled kod specijaliste gastroenterologa. Marko se za koji dan (uputnicom koju je skenirao i poslao e-mailom) naručuje na pregled u bolnicu. Termin je za samo 14 dana i Marko je sretan što je tako visoko na listi čekanja. Specijalist gastroenterolog ga upućuje na dodatne pretrage na koje se Marko tek treba naručiti…
Marka (30) su počeli mučiti bolovi u trbuhu. Ima dodatno zdravstveno osiguranje, pa je nazvao pozivni centar osiguratelja koji radi 24 sata, sedam dana u tjednu, kako bi zatražio pomoć: savjet ili preporuku kojem liječniku specijalistu otići da mu pomogne. Medicinski djelatnik u pozivnom centru, prema opisanim simptomima, upućuje ga na pregled već isti dan specijalistu u zdravstvenu ustanovu koju je Marko sam odabrao jer mu je blizu stana. Odabire popodnevni termin za pregled, da ne mora izostajati s posla. U dogovoreno vrijeme dolazi na pregled bez uputnice jer mu nije potrebna, i s liječnikom dogovara sve potrebne pretrage koje će obaviti još tog ili sljedećeg dana u istoj ustanovi. Sve troškove pregleda i pretraga podmiruje osiguratelj.
Sklapanjem police dodatnog zdravstvenog osiguranja, Marko je ostvario pravo na korištenje usluga specijalističkih pretraga, dijagnostičkih obrada ili postupaka, laboratorijskih pretraga, sistematski pregled. Time je izbjegao duge liste čekanja i uputnice za potrebnu pretragu ili pregled. Osim toga, ugovorio je policu s pokrićima i cijenom koje odgovaraju njegovim potrebama.
Četiri ključna razloga koja su Marka navela na odluku da ugovori dodatno zdravstveno osiguranje su:
Za pregled ili pretragu ne treba mu uputnicu
Sam bira liječnika i zdravstvenu ustanovu
Nema čekanja na termin, a u ordinaciji je uvijek prvi na redu
Medicinski savjet dostupan mu je 24/7
Više na www.uniqa.hr