Novosti

Kako postati Lider 21. stoljeća?

Saznajte koje su nove vrijednosti u poslovanju, životu, društvu i primijenite ih na svoj posao. Besplatni seminar “Lideri 21. stoljeća” održava se danas u zagrebačkom hotelu Arcotel Allegra u organizaciji agencije Dhar media i Victus life management centra.

Tko je lider 21. stoljeća?

Postavke koje su stručnjaci Victus life management centra promišljali i kojima su se bavili edukacijom i radom na sebi iz područja osobnog i kreativnog menadžmenta čine okosnicu lidera 21. stoljeća. On je vizionar, arhitekt morala, čuvar, učitelj, domaćin, brižna i ponizna osoba, istinski vođa i duhovni ratnik.

Razbijanje starih paradigmi koje su zacementirane u našem rukovodnom sustavu težak je i pionirski posao, tvrdi predavač dr. Vlatko Kalapoš, E.M., vodeći stručnjak za osobni razvoj u Hrvatskoj čiji su rad prepoznale multinacionalne korporacije turizma i ekonomije.

dr. Vlatko Kalapoš, E.M.

Javila se nova paradigma upravljanja poslovanjem – potreba za promjenom u društvu, novim smjernicama i četvrtom dimenzijom koja svima nedostaje, a to je ona duhovna. Svaka kompanija ima tri temeljne dimenzije: glavu, tijelo i srce, slikovito je to dočarao dr. Kalapoš. U poslovnom se svijetu često kose glava i srce, čvrsta i meka ruka. Menadžerski sustav se ustrojio na čvrstoći, iscrpljivanju, uzimanju, dok četvrta dimenzija stavlja sa strane menadžerski sustav upravljanja i menadžera pretvara u vođu.

“Menadžer je stres, a vođa je užitak i davanje. Po samoj definiciji menadžer je čovjek koji traži, vodi brigu o određenim procesima poslovne organizacije, mora ostvariti dobit, ispuniti želju vlasnika ili direktora i on mora biti čvrsta ruka. S druge strane, vođa je osoba koja daje: potiče, hvali, daje priznanja, nagrade. Hvaleći svoje ljude u njima potiče kreativnu sposobnost. Ako se ponašamo grubo, čvrsto, snažno, beskupulozno i razmišljamo samo o sebi, naravno da je to jednako stresu. Ako čovjek daje, voli, cijeni, poštuje i uživa u svemu što radi, stresa nema”, tvrdi dr. Vlatko Kalapoš, voditelj seminara.

Kako postati lider?

Najbitnije je početi pričati o ljudskim vrijednostima, poticati ih u svakom pojedincu kao osobi da on bude svjestan toga, da djeluje u svojoj bližoj okolini (to su obitelj, prijatelji i bliži krug suradnika u tvrtci) i na kraju da to postane sastavni dio jedne kompanije.

“Na Zapadu je to već u nekoliko firmi kompletno provedeno i one su jedne od najuspješnijih u svijetu.

Vlasnici – direktori – shvatili su koliko je važna dimenzija duhovnog razvoja jer duh to je naša vizija, to su naše unutrašnje sposobnosti i karakter. Kod nas se to stavilo sa strane i mi plaćamo cijenu jednog tvrdog i sirovog načina razmišljanja”, zaključio je dr. Kalapoš.

Karmen Horvat

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo