Prosječan čovjek svakodnevno donese oko dvjesto odluka vezanih za hranu! Kakve su vaše? - Ordinacija.hr

Novosti

Prosječan čovjek svakodnevno donese oko dvjesto odluka vezanih za hranu! Kakve su vaše?

Pod motom „Pozitivnim promjenama mijenjamo svijet na bolje“ bio&bio trgovine obilježavaju 16 godina rada unutar posebnog cjelovitog koncepta tvrtke Biovega.

Od početka ustrajno posvećeni poslovanju u segmentu certificiranih ekoloških proizvoda, bio&bio svoju posebitost duguje sinergijskom djelovanju svih elemenata neformalne Biovega grupe koju čine Zrno eko imanje, Zrno bio bistro, nakladnička kuća Planetopija te Makronova, ustanova za obrazovanje odraslih.

Filozofija življenja pretočena u poslovanje

Istraživanja pokazuju kako prosječan čovjek svakodnevno donese oko dvjesto odluka vezanih za hranu! Dvjesto je to prilika da učinimo pozitivne pomake, poručuju iz bio&bio. Što jedemo utječe na naše zdravlje, na naše bližnje te na okoliš. Svaki put kad idemo u kupnju, kad biramo hranu koju jedemo, dajemo svoj glas za svijet u kakvom želimo živjeti.

Volimo bio&bio zamišljati kao akupunkturne točke, koje gdje god se pojave,

donose dobro, donose pozitivne promjene: u Zagrebu, Dubrovniku, Rijeci, Splitu…“, izjavila je vlasnica trgovina Jadranka Boban Pejić. Našim najvećim uspjehom smatram to što i dalje vjerujemo da se vrijedi truditi i što ustrajemo u kontroli kvalitete. Vjerujemo da je bavljenje organskim proizvodima cjelovita filozofija življenja koja ima ekološke, ekonomske i etičke komponente i beskompromisno smo joj posvećeni.

Jedan od začetnika ideje bio&bio trgovina, zaslužan i za naziv te idejno rješenje logotipa je Zlatko Pejić, razvojni direktor Biovege.

Naziv bio&bio ima svoju malu filozofsku konotaciju: sugerira jedinstvo suprotnosti, s jedne strane životinjski svijet kojem pripada i čovjek, i simbolizira ga narančasta boja u logotipu. S druge je strane biljni svijet, sa zelenom bojom u logotipu. Oni zajedno čine ukupni organski svijet i na „asfaltu“ se susreću u našim trgovinama, što je grafički prikazano znakom „&“ u sivoj boji, pojasnio je Pejić.

Pokretači zelenih trendova

bio&bio sweet 16

Šesnaest godina poslovanja bio&bio trgovina obilježeno je i dvjema važnim nagradama, koje će im zasigurno dati dodatni vjetar u leđa.

Priznanje ženskom poduzetništvu

Među pedeset poduzetnika iz trideset i pet hrvatskih tvrtki, na nedavnoj dodjeli prestižne nagrade EY Poduzetnik godine, jedina žena poduzetnica među pet finalista bila je Jadranka Boban Pejić, suosnivačica i direktorica tvrtke Biovega.

Zbog specifičnog stila vođenja koje naglašava cjelovit pristup, razvojna partnerstva i brigu o zaposlenicima, Jadranka Boban Pejić više je puta nagrađivana, a u svom je govoru prilikom preuzimanja nagrade također u prvi plan stavila svoje suradnike.

bio&bio – web trgovac godine!

bio&bio je u ožujku predstavio svoju novu web trgovinu, osvježenog dizajna i poboljšanog korisničkog iskustva te s prepoznatljivom kvalitetom raznovrsnog sadržaja. Priznanje za kvalitetu stiglo je na upravo održanom natjecanju Web trgovac godine u organizaciji Shopper’s Mind Hrvatska. Prema ocjenama stručnog žirija i kupaca, www.biobio.hr osvojio je nagradu za najbolju web trgovinu u kategoriji Zdrava hrana i dodaci.

Ordinacija.hr

Foto: bio&bio

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo