S ovim vježbama za mišiće lica „skinut ćete“ minimalno 3 godine. Potvrdila znanost!

vjezbe za lice

Dobra vijest za sve one koji tragaju za formulom vječne mladosti: Znanost je napokon potvrdila ono što estetski kirurzi i dermatolozi odavno znaju – redovito izvođenje ovih vježbi za lice pomoći će vam da izgledate barem tri godine mlađi.

Možda se ipak nećete morati podvrgnuti tretmanu botoksom da biste povratili mladenački izgled lica. Naime, znanstveno istraživanje provedeno u Americi pokazalo je da je dovoljno svakodnevno (ili barem tri puta tjedno) 30 minuta izvoditi ove tri vježbe i vaše lice će izgledati mlađe, a mišići na licu će vam očvrsnuti.

Brzi fitness za vaše lice

Ovo je osobito dobra vijest za sve koji su posvećeni prirodnom postizanju lijepog izgleda i ne vole trošiti gomilu novca na skupe proizvode i tretmane.

Dodatni poticaj da počnete redovito izvoditi ove vježbe možda će vam biti informacija kako su, nakon provedenog istraživanja, dermatolozi zaključili da su nakon 20 tjedana izvođenja vježbi sve žene uključene u istraživanje izgledale minimalno 3 godine mlađe.

Vježba za oči i jagodice

1. Položite obje ruke vodoravno ispod donje linije trepavica i na vrhu jagodica. Kažiprst treba biti ispod trepavica, dok su vam mali prsti ispod jagodičnih kosti. Pritisnite ruke na površinu kože kao da pridržavate mišiće.

2. Stisnite oči kao da „škiljite“ dok prema njima dlanovima podižete obraze - kao da pravite „kiseli“ izraz lica. Držite tako dok brojite do pet i ponovite tri do pet puta.

Vježba za tonus cijelog lica

1. Isprepletite prste obje šake tako sa dobijete ravnu površinu i na nju naslonite bradu tako da osjetite otpor. Stisnite svaki mišić na licu, zažmirite, napućite usne. Gurajte bradu prema grudima istovremeno pružajući otpor dlanovima koji su smješteni ispod brade. Držite tako dok brojite do pet.

2. Izvedite suprotnu vježbu – otpuštajte sve mišiće umjesto da ih stežete. Otpustite pritisak na bradi, otvorite oči, široko otvorite usta i lagano podignite bradu. Držite tako dok brojite do pet.

3. Naizmjenično izvodite ove dvije vježbe u serijama od tri ili pet ponavaljanja.

Vježbe za lice - zbogom borama u šest jednostavnih koraka

Vježba za podbradak

1. Isprepletite prste obje šake tako sa dobijete ravnu površinu i na nju naslonite bradu tako da osjetite otpor. Čvrsto stisnite jezik uz gornji svod usne šupljine do bradu pritišćete prema prsima. Držite tako dok brojite do pet i zatim sve ponovite još jednom.

2. Izvedite suprotnu vježbu otvorenih usta i spuštajući bradu i čeljust prema rukama kojima pružate otpor. Držite tako dok brojite do pet i zatim sve ponovite još jednom.

3. Naizmjenično izvodite ove dvije vježbe u serijama od tri ponavaljanja.

Vježbe za zatezanje mišića lica

M. R. S.

Foto: Shutterstock
 

 Prati nas na Viber Public Chatu!