Kako doći sigurno, brzo i učinkovito u vrhunsku formu?

total body coach, marino basic

Slobodno pogledajte moj životopis, kontaktirajte ljude (sportaše i rekreativce) s kojima radim ili pitajte mene sve što vas zanima. Spreman sam! Pomoći ću vam! Čekam vas! Krenimo!

Svakodnevno dobivam velik broj upita od rekreativaca gdje se traže savjeti kako izgledati bolje, osjećati se bolje, imati bolju izdržljivost, snagu i općenito kondiciju. Zbog toga pozivam sve rekreativce (muškarce i žene) kojim je cilj dobra tjelesna forma (vrhunski izgled + vrhunske sposobnosti) da me kontaktiraju i dođu na probni gratis trening. Trenirajući 15 godina vrhunske sportaše (nogometaše, tenisač, MMA borce) i dovodeći ih u vrhunsku formu, ta znanja i metode prenosim u rad sa rekreativcima. U treningu sa mnom omogućit ću vam sljedeće:

1. Izgled + sposobnosti

Omogućiti ću vam da uz odličan izgled imate vrhunske sposobnosti. Da se ne desi da izgledate izvana dobro, a ne posjedujete dovoljno dobru izdržljivost, snagu, fleksibilnost i koordinaciju. Često rekreativci razvijaju samo izgled, a zanemare druge sposobnosti. To nije nikako dobro. To je kao da stavite jaki motor, a imate slabu karoseriju. Kad-tad ćete se raspasti. Jaki ste koliko vam je jaka najslabija karika.

2. Brzi rezultati i metode treninga

Demistificirati da se ne mogu postići dobri rezultati u kratkom vremenu i pokazati koje su metode učinkovite. Često se događa da rekreativci provode metode za koje vam treba puno više vremena, a dobijete slabe učinke. To je kao da koristite kompjuter iz 2002., a drugi koriste najnoviji. Oba rade, ali se zapitajte koji je brži i bolji. Sve zavisi od toga koliko želite postići. Netko će brzo napredovati, netko sporije, ali sve se može postići. Nitko mi ne može reći da se u mjesec dana ne mogu napraviti drastične promjene. Mogu. Za nešto više će trebati više vremena, ali to je na vama. Ja ću vam samo pokazati najbolji put. Pobjednici traže načine, a gubitnici razloge.

3. Tehnika izvođenja vježbi

Jako puno rekreativaca izvodi vježbe nepravilno. Na taj način ne dobiju dovoljno dobre učinke. Zapitajte se je li dovoljno dobro izvodite mrtvo dizanje ili neke druge vježbe. S druge strane, neki često koriste samo jednu tehnologiju treninga i jedne te iste rekvizite. Na to se tijelo adaptira i nema napretka. Ako stalno radite iste vježbe, ista ponavljanja, ako iste rekvizite koristite, trebali biste se zapitati trebam li vam nešto promijeniti. Sigurno trebate: ako stagnirate nešto ne valja. Ako se ne otisnete od obale neće otkriti nešto novo.

4. Užitak u vježbanju

Često je rekreativcima trening opterećenje, dosadno im je i naporno. To tako ne treba biti. Ovdje će se svakim treningom mijenjati vježbe i metode treninga. Osim toga, uvijek možete reći s kojim rekvizitima želite više raditi, a s kojima manje. Možete iste stvari postići vježbajući vlastitim tijelom kao i s utezima. Nemojte zaboraviti - da biste se popeli na planinu, postoji više putova.

Na treningu morate biti sretni, mora biti zanimljivo. Ako nije tako, nije dobro. Kod mene je jako bitna atmosfera, morate se osjećati pozitivno, nabrijano da bi mogli više izvući iz sebe. To prepustite meni, znam kako napraviti da imate pravi stav i da se osjećate kao da možete proći kroz zid. Pomoći ću vam da probijete neke granice koje u biti ne postoje, koje ste sami postavili ili je okolina oko vas postavila. Iznenadit ćete se što ste u stanju postići. Nemojte se sramiti doći jer nije potrebno nikakvo predznanje. Ako niste nikad ušli u teretanu i niste vježbali, to nema veze.

Postoji metodika po kojoj možete sve naučiti u kratkom vremenu. Prepreke su ono što vidite kad izgubite pogled na vaše ciljeve.

5. Žene i trening

Postoje neke razlike u treningu zbog drugačije građe, ali i jedni i drugi mogu postići ciljeve koje žele trenirajući na vrlo sličan način. Često žene rade slabe "alibi" treninge jer misle da tako trebaju trenirati jer su žene. To nije istina. Dođite i probajte i onda ćemo analizirati vaše dojmove i reći što i zašto radimo. Iza svakog uspješnog muškarca stoji žena.

6. Muškarci i trening

Budite pravi muškarac, budite sposobni. Neka se vidi na vašem stavu, ponašanju i spremnosti da se možete brinuti za sebe i ljude oko sebe. Nemojte biti u takvom stanju da vam je teško podići kovčeg, otrčati za tramvajem ili napraviti neki fizički posao. Bez obzira bavili se nekim intelektualnim radom, bili znanstvenik ili direktor u firmi, vaša je zadaća da možete i budete fit. Muškarac mora napraviti što muškarac mora napraviti.

7. Vlastiti primjer

Trener mora biti u dobroj formi i dobro izgledati, jer ako ne može pripremiti sebe - kako će vas? Sve što ću raditi s vama probao sam na sebi i dobio sam vrhunske rezultate. Ne treba trener izgledati kao prvak u bodybuildingu ili trčati maraton ili dizati u benchpressu 200 kilograma, ali mora biti u formi i mora biti pokazatelj kako treba izgledati. Previše sam trenera vidio koji pričaju o treningu i što treba raditi, a izgledaju kao Homer Simpson. Ja kod takvog trenera ne bih vježbao. S kim se družiš-takav si. Budite promjena koju želite vidjeti na drugima.

8. Odabir trenera

Vrlo je bitno pogledati životopis vašeg trenera jer vam treba trener koji je educiran, koji prati trendove, stalno se usavršava i živi to što radi. Koji ima strast za treningom, kojem je to opsesija. Morate od vašeg trenera u svakom trenutku dobiti odgovore i da vam objasni što trenirate i idete. Trebate napraviti klik, imati povjerenja usvog trenera, da se napravi prava kemija između vas.

Na taj način možete zajedno čuda napraviti. Planine pomaknuti. Vjerujte mi. Prošao sam taj put sa svojim klijentima. Strašne stvari smo postigli. Trebate vjerovati svojem treneru da čini prave stvari za vas, da se nećete povrijediti, da vas neće pretrenirati. Mogu vam obećati da se to kod mene neće dogoditi. Vrhunski trener inspirira vježbače. U priručniku za američke marince na prvoj strani piše: Vodi od naprijed.

9. Vrhunski sport i rekreacija

Sve više se koriste metode kondicijske pripreme vrhunskih sportaša u radu s rekreacijom. Sve je isto samo se drugačije dozira. Ono što djeluje kod vrhunskih sportaša djelovat će i kod rekreativaca. Većinu mojih rekreativaca pitaju u teretani kojim se sportom bave, a neki su čak i spremniji od vrhunskih sportaša. Sve je moguće. Nema opravdanja da se nešto ne može. Ljudi se penju u invalidskim kolicima na planine, ljudi bez ruku i nogu pobjeđuju u hrvanju. Ako oni mogu to, onda se i vi možete dovesti u dobru formu. Ne prihvaćam" ne mogu i neću". Samo "mogu, želim, mora".

10. Prehrana i dodaci prehrani

Rezultati se mogu postići na način da se postepeno i polako mijenja način prehrane. Bez drastičnih dijeta, bez ograničavanja hrane i uskraćivanja užitka samom sebi. Moguće je. Ne trebate patiti da biste se pravilno hranili. Hrana je lijek.

11. Razlozi za nevježbanje

Na svaki razlog koji mi neki rekreativac kaže da ne može vježbati ja ću mu dati deset razloga zašto vježbati i deset načina kako vježbati. Uvijek se može posložiti vremenski kad vama odgovara da se napravi trening. Kada ste na odmoru ili na putu, slat ću vam treninge putem e-maila, provjeravat ću provodite li sve, zvat ću vas ne treninge, doći po vas ako treba. To će biti "teroriziranje" za vaše dobro. Ako ima volje, ima i načina.

12. Godine

Zašto čovjek ne bi mogao dobro izgledati i biti u dobroj formi u četrdesetoj? Zašto? Ima toliko primjera gdje žene izgledaju bolje nego u svojim dvadesetima. Prave bombe. Muškarci isto. Ima li nešto ljepše nego kad je muškarac zreo, a izgleda tjelesno odlično kao da ima dvadeset? To je moguće. Tko ne vjeruje, neka dođe ili neka mi se javi da mu pošaljem slike ljudi ili neka malo potraži po internetu. To nije nemoguće. Život nije stao u tridesetoj i nije opravdanje ako ste se oženili ili ako puno radite da zbog toga morate biti debeli, izvan forme i nesretni zbog toga. To su lažna opravdanja. Trebate se samo prelomiti. Recite: "da, ja to mogu".

13. Plaža

Možemo pričati koliko god želimo da izgled nije bitan, a opet se većina grozi odlaska na plažu i panično vježbaju mjesec dana prije mora. Krenite sada, dopustite da vas dovedem u super formu i zablistajte na plaži. Vjerujte da je vrlo lijep osjećaj kad vas muškarci i žene na plaži gledaju s divljenjem i kad se ugodno osjećate u svojem tijelu. To nije ništa loše, nije egoistično. Vi ćete sami "zaraditi" tijelo koje želite. Ljudi više brinu o svojem autu nego o svojem tijelu. Vaše tijelo je hram.

14. Posao i veze

Ako ste u boljoj formi, bit ćete uspješniji u poslu. Osim što ćete imati više energije i moći raditi više, ljudi će vas drugačije doživljavati. Kad netko drži prezentaciju i u odličnoj je formi, sigurno će ga ljudi bolje prihvaćati. Mnoga istraživanja su to potvrdila. Također ćete imati više uspjeha kod suprotnog spola. Možemo si lagati koliko god želimo, ali ako deset kilograma masti viška na tijelu nije baš da ćete zapasti nekom za oko. Ali to se da vrlo lako promijeniti. Puno lakše nego što mislite. Što je npr. godina dana rada u odnosu na cijeli život? Što je sat vremena dnevno u odnosu na cijeli dan? Svako od nas ima jednako vremena na raspolaganju: 24 sata dnevno. Na vama je kako ih iskoristiti. Napravite prvi korak. Svaki put počinje prvim korakom.

15. Zdravlje

Najbitnije na kraju. Dobro je dok je dobro. Sad ste možda zdravi i ne razmišljate o tome, ali to je kao i auto koji vozite, a imate neki kvar. S vremenom se počne više kvariti. Na vrijeme popravite i servisirajte svoj auto (tijelo) i bit će te sretni. Postavite si pitanje želite li samo živjeti dugo ili želite živjeti dugo, ali kvalitetno. Kakav je smisao živjeti 80 godina ako imate zadnjih 30 godina bolesti. Zapamtite da sve dolazi na naplatu. Sve se u životu plaća i za sve se dobije nagrada ili kazna. Nemojte svojim zdravljem platiti nevježbanje.

Pošaljite mi svoj kontakt na e-mail marinobasic@gmail.com i uskladit ćemo termine za trening i sve se dogovoriti. Slobodno pogledajte moj životopis, kontaktirajte ljude (sportaše i rekreativce) s kojima radim ili pitajte mene sve što vas zanima. Spreman sam! Pomoći ću vam! Čekam vas! Krenimo!

 

 

Autor teksta: Marino Bašić, prof. kineziologije

 

 

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!