Jeste li znali da stres utječe i na izgled kože? Evo kako

lice, Shutterstock 401426539

Ako ste propustili informaciju, stres može uzrokovati razne fizičke reakcije, a jedna od njih je suha i osjetljiva koža.

Sklonost oboljenjima, anksioznost, bolni mišići… sve to mogu biti posljedice stresa. Koža koja izgleda starije, akne ili osjetljivost su reakcije koje možete primijetiti na koži.

Kako koža reagira na stres?

Akne: One se ne događaju samo mladim ljudima, hormon stresa kortizol može potaknuti žlijezde da luče previše masnoća i tako zaštopati pore. Crvenilo također može biti posljedica, a kako takvo stanje potiče čovjeka da jede nezdravu i masnu hranu, koža vam neće biti zahvalna...

Drugi put kada vidite da vam koža nije kao inače, sjetite se da to može biti posljedica stresa te ga pokušajte umanjiti.

​Kako se riješiti akni na leđima?

Rozaceja: Čak i ako ste pod stresom zbog nekon logičnog razloga, poput odlaska na vjenčanje ili govor pred publikom, vaša koža može ragirati crvenilom. Faktor stresa može pogoršati stanje kože poput rozaceje koju obilježava crvenilo na nosu i obrazima. Rozaceja je sama po sebi teško izlječivi dermatološki problem, koji se kontinuirano mora držati pod kontrolom stručnjaka, te pogađa gotovo 40% populacije nakon 40.godine

6 jednostavnih trikova za prikrivanje psorijaze

Psorijaza: Tihi ubojica koji nas svakodnevno vreba može negativno utjecati na buktanje simptoma psorijaze. Snalazite li se teško na novom poslovnom projektu? Brinete li se oko ocjena svog mališana na kraju školske godine? Sva ova nervoza i tjeskoba pogoršat će stanje vaše kože.

Ovaj gel spas je za vašu kožu kod upala, opeklina, rana...

Ekcem: Ekcem je najčešći oblik dermatitisa koji je karakteriziran kronično upaljenom kožom, svrbežom ili mjehurićima na koži. Ako patite zbog ovog stanja, pripazite na količinu stresa koji vas pogađa je on može taj osip samo pogoršati.

Ako vas muče ova stanja, ne paničarite, postoje tehnike kojima možete izbjeći stres ili ga držati pod kontrolom. Razmislite o jogi ili meditaciji, a nikako ne zaboravite odspavati 8 sati kako bi se organizam mogao boriti protiv faktora koji štete zdravlju.

A. A

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!