Video: 5-minutni trening s utegom za cijelo tijelo

vjezba

Vodeći se krilaticom "bolje išta nego ništa", probajte u svoj raspored ugurati brzinske, ali intenzivne treninge koji uključuju vježbe s više elemenata.

Na dane koji dovode do godišnjeg odmora olako zaboravljamo ili propuštamo svoj redoviti trening. Više vremena posvećujemo završavanju zadataka kako bismo mogli "mirne duše" otići na zasluženi odmor, no to znači da je tjelovježba na pauzi.

Vodeći se krilaticom "bolje išta nego ništa", probajte u svoj raspored ugurati brzinske, ali intenzivne treninge koji uključuju vježbe s više elemenata. Na taj način možete sagorjeti više kalorija jednom vježbom, uštedjeti na vremenu, a ipak se malo razgibati i raditi na tjelesnoj formi.

Donosimo vam petminutni trening portala Woman's Health Mag za cijelo tijelo s utegom. Potreban je samo jedan uteg ili bčica, ovisno o vašoj spremi.

Trening je podijeljen u šet vježbi: od svake napravite što više pinavljanja možete u 50 sekundi. Odmarajte se deset sekundi i prijeđite na sljedeću vježbu.

Jednostavnije i brže ne može biti. Oni željni duljeg vježbanja mogu ponoviti cijelokupni trening dva ili tri puta.

1. vježba: Sumo-čučanj

Noge držite široko i spustite se u duboki čučanj. U početnom položaju uteg držite u ispruženim rukama ispred sebe. U donjoj fazi čučnja ha spustite prema tlu.

2. vježba: Iskorak

Iskoraknite denom nogom, istovremeno držeći uteg tik iznad desnog ramena.

3. vježba: Iskorak s izbačenim utegom

Poput prethodne vježbe - iskoraknite, a ruku s utegom uspravite iznad sebe kako idete prema donjoj fazi iskoraka.

4. vježba: Siječa drva

Koljena savinite, kao da sjedate u blagi čučanj, torzo zarotirajte ulijevo i primite bučicu s dvije ruke s vanjske strane lijevog bedra. Držeći ruke ispruženima, tečnim pokretom bučicu prebacite preko desnog ramena. Zatim bučicu prebacite u početni položaj.

5. vježba: Izvlačenje utega u skleku

Postavite se u visoki položaj za sklek ili dasku i bučicu stavite s tik ispod  desnog dlana. Održavajući ravnotežu na lijevoj ruci, desnom prihvatite bučicu i postavite ju ispod lijevog dlana. I tako naizmjence...

Video treninga pogledajte OVDJE.

K.P.

 Prati nas na Viber Public Chatu!