Želite spektakularnu stražnjicu u samo 30 dana? Ovaj plan vježbanja je sve što vam je potrebno!

vjezbe za straznjicu, spektakularna straznjica

Izvodite čučnjeve prema propisanom rasporedu mjesec dana i više se nećete sramiti svoje stražnjice, nego ju ponosno isticati.

Tehnika samog čučnja dosta je kompleksna i ovisi o mnogim faktorima (kao što su npr. oblik i položaj zdjelice/natkoljenične kosti (femura), do mobilnosti/fleksibilnosti zdjelice/kuka, jakosti mišića i slično.

Što je čučanj i kako se pravilno izvodi?

Na  pravi pogled čučanj je jednostavna, ali ukoliko je želimo pravilno izvesti za neke ljude može biti izazovna i kompleksna vježba. Osobito može biti izazovna osobama koje:

  • imaju duge ekstremitete
  • imaju smanjenu mobilnost zdjelice (i susjedne muskulature) pa im to otežava kretnju.

Ukoliko želite izvoditi pravilan čučanj pažnju obratite na sljedeće:

  • Kontrola trupa (trbušno lumbalna regija) – morate aktivno kontrvaši trbušni mišići moraju biti zaposleni kako bi trup držali u što pravilnijoj poziciji u odnosu na noge
  • Stopala su u širini kukova i lagano zakrenuta prema van. Početni stav je vrlo individualan (i ovisi o brojnim morfološkim karakteristikama) ali općenito je preporuka da je ili u širini ili nešto više od širine naših kukova.
  • Pri čučnju (donja faza) koljena prate liniju naših stopala te je opterećenje raspoređeno duž cijelog stopala s laganim naglaskom na petu.
  • Gornji dio leđa je aktivan (lopatice kontrahirane), i nema kifoze u gornjem djelu torakalne kralješnice

Počnite s vježbanjem danas!

Samo 30 dana i nešto više od 3000 čučnjeva dijeli vas od stražnjice kakvu ste oduvijek željeli. Evo plana - isprintajte ga i istaknite na vidno mjesto. Sretno!

1. dan - 50 čučnjeva
2. dan - 55 čučnjeva
3. dan - 60 čučnjeva
4. dan - odmor
5. dan – 70 čučnjeva
6. dan - 75 čučnjeva
7. dan - 80 čučnjeva
8. dan - odmor
9. dan - 100 čučnjeva
10. dan - 105 čučnjeva
11. dan - 110 čučnjeva
12. dan - odmor
13. dan -130 čučnjeva
14. dan - 135 čučnjeva
15. dan - 140 čučnjeva 


16. dan - odmor
17. dan - 150 čučnjeva
18. dan - 155 čučnjeva
19. dan - 160 čučnjeva
20. dan - odmor
21. dan - 180 čučnjeva
22. dan - 185 čučnjeva
23. dan - 190 čučnjeva
24. dan - odmor
25. dan - 220 čučnjeva
26. dan - 225 čučnjeva
27. dan - 230 čučnjeva
28. dan - odmor
29. dan - 240 čučnjeva
30. dan - 250 čučnjeva

31. Čestitamo na sjajnoj guzi!

Odvojite tri minute za tri vježbe kojima ćete učvrstiti trbušne mišiće

Ordinacija.hr

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!