4 načina kako skinuti višak kilograma bez osjećaja gladi

Mršavljenje vaga sreća dijeta shutterstock 160537079

Sve više studija dokazuje kako je za proces mršavljenja najvažnije paziti na gubitak kalorija uz puno tjelovježbe te konzumacijom pravih namirnica koje će vam dati dovoljno energije.

Svaki dan započnite zdravim doručkom – bogatim cjelovitim žitaricama i složenim ugljikohidratima, u kombinaciji sa svježim voćem. Izbjegavajte zaslađene, čokoladne, hrskave pahuljice koja su krcate jednostavnim šećerima i dodacima koji vam neće pomoći pri mršavljenju. Naglasak treba staviti na integralne pahuljice, naročito zobene. Možete ih kombinirati sa suhim voćem, npr. marelicama ili grožđicama.

Takav doručak bit će veliki izvor minerala, vitamina i vlakna te ćete nakon njega dugo biti siti. Pijte obrano mlijeko jer punomasno pridonosi nadutosti i vjetrovima. Izbjegavajte masne mliječne proizvode kao što je maslac.

1. Jedite prirodno

Moguće je jesti hranu i od nje mršav​iti! Kako? Postoje određene namirnice koje funkcioniraju tako da nas čine sitijima i drže apetit pod kontrolom. Neke od njih su jabuka, pinjoli, bademi, zeleno voće i povrće.

2. Jedite više bakterija

U našim se crijevima nalaze dobre i loše bakterije . Dobre bakterije, poznate kao probiotici, pomažu našim crijevima da se vrate u ravnotežu. Ove prijateljske bakterije možemo naći u nekoliko namirnica, jedna od njih je trenutno jako popularna a to je zelje. Mliječni proizvodi, poput jogurta, sadrže najviše dobrih bakterija pa ih konzumirajte često.

3. Jedite i topite kalorije

Toplina koju izazivaju ljute papričice može povećati potrošnju kalorija i "oksidaciju" brojnih slojeva masnoće. A za one koji ne vole osjećaj "paljenja", stručnjaci su otkrili da se ekvivalent glavnog sastojka pod imenom kapsaicin pojavljuje i u nekim vrstama manje ljutih plodova.

4. Pojačajte aktivnost

Vježbanje u teretani nije jedini oblik aktivnosti koji pomaže pri mršavljenju, svakodnevna šetnja, stajanje na šalteru ili čišćenje kuće također imaju utjecaja na totalnu potrošnju kalorija pa ih ne izbjegavajte. Pronađite načine kako u vlastitom domu trošiti više kalorija.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!