5 napitaka uz koje će svaka vježba dati bolje rezultate, a nijedan nije voda!

smoothie, Shutterstock 1573254199

Sportski napitak vas neće natjerati da trčite brže ili napravite više trbušnjaka, oni postoje kako bi nadomjestili tekućinu i nutrijente u organizmu za vrijeme napornog treninga.

Kako prenosi portal prevention.com, ipak postoje napitci koji će vam dati više energije i zbog kojih ćete lakše odraditi bilo kakav trening.

1. Sok od trešnje

  • Koliko je potrebno: 2 čaše
  • Kada piti: Svakog dana u tjednu do natjecanja ili treninga
  • Koje su dobrobiti: Pojačava izdržljivost sportaša koji su nakon konzumacije ovog napitka izjavili kako osjećaju i manje boli nakon treninga. Smatra se da sadržaj soka olakšava upalna stanja

2. Mlijeko s malim postotkom masnoće

  • Koliko je potrebno: 2 do 4 šalice
  • Kada piti: Odmah nakon treninga
  • Koje su dobrobiti: Protein iz mlijeka pomaže obnavljanju mišićne mase. Kalcij i vitamin D jačaju kosti i dobra su pomoć dijetama

Pivo nije krivo, a jabučni ocat neće pomoći! Stvari koje ne znate o masnoćama na trbuhu

3. Zeleni čaj

  • Koliko je potrebno: 2 šalice
  • Kada piti: svakog dana i prije tjelovježbe
  • Koje su dobrobiti: Kofein iz zelenog čaja će vam pomoći da budete izdržljiviji i gubite više kalorija tijekom vježbe

4. Kava

  • Koliko je potrebno: Do 3 šalice na dan
  • Kada piti: Tijekom dana i prije tjelovježbe
  • Koje su dobrobiti: Kofein će pojačati vašu izdržljivost i riješiti vas umora

Kako trenirati u prirodi – jednostavne vježbe kojima možete doći do dobre forme

5.  Limunada s đumbirom

  • Koliko je potrebno: Nekoliko čaša
  • Kada piti: Tijekom dana
  • Koje su dobrobiti: Đumbirova protuupalna svojstva dokazano olakšavaju bol u mišićima nakon vježbanja i to do 25 posto!

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!