Debljanje preko vikenda – greške koje radite i kako ih ispraviti brzo

Debljanje višak kilograma strah shutterstock 426171694

Debljanje tijekom vikenda sasvim je moguće ako se opustite više nego što biste trebali.

Ah, petak! Napokon izdahnemo nakon što iskoračimo s posla. Znamo što to znači – vrijeme je za potpuno opuštanje, izbjegavanje kuhanja i zdrave prehrane. Vrijeme je za nešto ukusno, po mogućnosti masno i nešto zbog čega nećete morati prati suđe. Taj se osjećaj odjednom pretvori u cijeli vikend prejedanja koje vas ne dira sve do ponedjeljka ujutro kada shvatite da su hlače malo uže nego što su bile prošli tjedan. Stanete na vagu i imate dva kilograma više nego u petak.

Ovaj scenarij je moguć, pogotovo ako preko vikenda svoj organizam iznenadite lošim izborom hrane i alkoholom jer se kalorije mogu i popiti. Vikend najčešće znači i manje kretanja, pa i to utječe na dodatne kilograme.

No, da bi se udebljali tijekom vikenda baš dva kilograma, potrebno je unijeti kalorija u svoj organizam za pet, šest osoba, što vjerujemo da se ne dogodi olako. Vjerojatno se radi o tzv. vodenoj težini.

Kušajte palačinke koje ne debljaju!

Kako izbjeći debljanje tijekom vikenda?

  • Vikend vam daje vremena da napokon skuhate nešto što neće biti potpuno na brzinu - iako i na brzinu može biti zdravo. Uživajte u kuhanju i svemu što ono donosi.

  • Pazite koliko alkohola unosite u svoj organizam jer i alkohol, kao i slatki i gazirani sokovi, sadrži kalorije o kojima se najčešće ni ne razmišlja, a mogu biti uzrok debljanja.
    U 4 koraka naučite jednostavno brojati kalorije!

  • Iako je vikend vrijeme za opuštanje te si možete dopustiti i mali odmor od zdrave prehrane, pripazite da ipak "cheat day", odnosno dan za varanje, traje samo jedan dan, a ne cijeli vikend.

  • Umjesto kauča i filmova, odaberite šetnju i prirodu. Ako ste i pojeli više nego što ste trebali, ovako ćete na lak način vratiti balans.

Što učiniti ako dođe do debljanja tijekom vikenda?

  • Vratite se svom zdravom planu prehrane što prije i nemojte se previše živcirati oko uskih hlača.

  • Jedite voće i povrće jer se brzo razgrađuju u organizmu, kao i što mogu ubrzati vaš metabolizam – također će dati potrebne nutrijente vašem tijelu.

  • Pijte što više tekućine, po mogućnosti vode, jer je ona beskalorična i nećete morati brinuti o "tekućim" kalorijama.

  • Kada osjetite potrebu za grickanjem, pokušajte prvo popiti vode često dehidraciju zamjenimo s glađu.

  • Vježbajte odmah u ponedjeljak – zapamtite osjećaj zadovoljstva i ponosa kojeg ste imali nakon vježbanja! Ti osjećaji vodit će vas kroz cijeli tjedan i lakše ćete i druge dane početi vježbati.

Evo zašto vas glava boli baš vikendom i kako si možete pomoćiSaznajte i kada su ugljikohidrati krivci za debljanje!

Foto: Shutterstock

G.H. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!