Koji stil plivanja sagorijeva najviše masnoća, a koji je idealan za bolna leđa?

plivanje

Odabeirte idealan stil plivanja za svoje tijelo i uživajte u ovoj fantastičnoj aktivnosti cijelo ljeto.

Prsno plivanje

Modificirano prsno plivanje bez uranjanja glave u vodu najbolji je stil za početnike. No, kada se izvodi pravilno, to je stil koji iziskuje najviše koordinacije jer gornji i donji dio tijela moraju biti sinkronizirani. No, ovaj stil ne izvodi se velikom brzinom pa je dobar za ukupnu izgradnju snage i dobra je kardiovaskularna vježba

Nogomet u fokusu - izaziva depresiju, ali i pomaže kod visokog tlaka

Kraul

Najbolji stil za one koji vole brzo plivanje jer izvlači najviše snage iz svakog pokreta. S obzirom na to da zahtijeva brze i opsežne pokrete ruku od iznad glave pa sve do donjeg dijela tijela, koristit ćete maksimalan potencijal svojih mišića. To će povećati njihovu snagu i brzinu.

Evo što zapravo treba raditi da biste dobili "pločice" na trbuhu

Leđno

Stil koji će služiti kao dobar oporavak nakon napornih treninga u teretani ili nakon ljetnog “tesanja” figure. Važno je da s obje ruke radite jednakom snagom.

Dok plivate, ne vidite gdje se krećete i, ako jednom rukom radite jači potisak, to će vas zanositi u jednu stranu i krivudat ćete po površini vode. To je terapeutska tehnika koja se preporučuje osobama s ozljedama leđa

Leptir

Najteži i najintenzivniji stil plivanja koji je teško svladati. Sagorijeva najviše masnoća i znatno ubrzava metabolizam. Dobro ga je kombinirati u intervalnom treningu.

Uživate na moru? Ne zaboravite plivati - za zdravo srce, vitko tijelo i mirne živce

Ordinacija.hr

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!