Pet tibetanaca - vježbe za mladolikost i energiju

5 tibetanaca, Shutterstock 308026964

Poznate i kao 5 tibetanskih obreda, ove se vježbe mogu izvesti u samo 10 minuta. Oni koji ih izvode tvrde kako vam ništa više ne treba, a ako ih izvodite pravilno i redovito, rezultati bi trebali biti vidljivi kroz nekoliko tjedana. Poznate su po tome da čuvaju mladolikost.

Važno je znati kako su sve vježbe povezane i ovise jedan o drugoj pa ako želite dobar rezultat ne miješate ih i ne preskačite. Također, one bi se trebale izvoditi ujutro jer bude energiju pa je nakon treninga malo teže zaspati.

Vježbe za mladolikost i energiju

Ove vježbe su najbolji izbor ako želite očuvati mladolikost, postići zavidnu energiju te očuvati zdravlje cijelog tijela. Vježbe su jednostavne i možete ih izvoditi bilo gdje, sve što vam treba je tvrda površina.

Kako se izvode vježbe 5 tibetanaca?

Cilj vam je doći do toga da svaku vježbu ponavljate 21 put. Ako niste u zavidnoj formi, krenite s tri ponavljanja svake vježbe. Ono što je važno je da počnete s neparnim brojem, znači možete početi s 3, 5, 7, itd. Ovo su vježbe za podizanje energije, a ne za snagu.

Prvi tibetanac: Stanite sa raširenim rukama tako da su dlanovi prema dole. Ruke neka budu u ravnini ramena. Noge lagano raširene. Izravnate glavu i gledajte ravno prema naprijed. Okrečite se u smjeru kazaljke na satu tri puta – za početak.

Drugi tibetanac: Ona se sastoji od jednostavnog podizanja nogu. Lezite na leđa i istovremeno podižete ruke i noge prema gore. Ova će vježba aktivirati trbušne mišiće.

Treči tibetanac: Ovo je suprotna vježba od prethodne. Kleknite na koljena, savijte stopala tako da je prednji dio tabana na podlozi. Dlanove stavite na zadnji dio butine a glavu savijte tako da brada dodiruje prsa.

Četvrti tibetanac: Sjednite na pod tako da su ruke na tlu pored tijela. Glava je pognuta prema prsima. Podižete prsa prema gore tako da se koljena savijaju a stopala ostaju na tlu. Glavu sad zabacite prema natrag. Vratite se u početni položaj.

Peti tibetanac: Spustite se na trbuh a dlanove stavite na tlo pored ramena i podižete gornji dio tijela. Prednjim dijelom tabana se oslanjate na tlo a glavu zabacite unatrag ka leđima. Podignite stražnjicu a glavu ​savijate dok ne dodirne prsa.

U videu pogledajte kako ih pravilno izvoditi: 

Foto: Shutterstock

A. A. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!