Trbušnim plesom do pokretljivog tijela

trbusni ples

Trbušni ples je seksi, zabavan, a što je najbolje od svega - to je sjajan način da se dovedete u formu. Ako tražite nešto egzotično i energično, a jednostavno ne možete podnijeti boravak u teretani, trbušni ples je pravi izbor.

Podrijetlo trbušnog plesa
Danas kruže brojne priče o originalnom podrijetlu trbušnog plesa – i dok neki kažu da su žene plesale žanama u vrijeme kad druženje s muškarcima nije bilo dozvoljeno, drugi kažu da su žene plesale same sebi kako bi se izrazile i otpustile svoj unutarnji duh. Postoje čak i naznake da su žene plesale oko trudnica tijekom poroda kako bi im olakšale rađanje.

Trbusni plesNeki teoretičari vjeruju kako je trbušni ples moguće povezati sa religioznim plesom svećenica u hramovima koji se prakticirao u antičko vrijeme.

Trbušni ples i djeca?
Ne, ne mislimo na djecu koja plešu, već na trbušni ples i stvaranje djece! Istina je da se ples davno povezivao s plodnošću. Taj zaključak i nije tako čudan, budući da je zaobljeni ženski trbuščić sinonim za plodnost, a u konačnici i za trudnoću. Zato se trbušni ples često povezuje sa proslavom samog trbuha.

Zahvaljujući fizičkim i senzualnim pokretima trbuha tijekom plesa, rade abdominalni mišići, za koje se tvrdi da poboljšavaju spolni odnos i olakšavaju nošenje djeteta.

Koje su koristi trbušnog plesa?
Ako ste uvjereni da se za vrijeme senzualnog plesa poput trbušnog nećete oznojiti kao na aerobiku – u krivu ste.
Iako su pokreti odlični za poboljšanje pokretljivosti zglobova i držanja, oni u isto vrijeme jamče kardiovaskularnu vježbu, a između ostalog, poboljšavaju izdržljivost.
Trbušni ples pruža i brojne psihološke dobrobiti. One utječu na osjećaja samopouzdanja i vlastite vrijednosti. Ostale koristi trbušnog plesa uključuju:

    Trbusni ples

    • Poboljšano držanje tijela i toniranje mišića: pokreti poput spuštanja bokova i kruženja torzom angažiraju zglobove i ligamente u leđima i kukovima i to kroz mirne, ponavljajuće pokrete. Oni poboljšavaju protok sinovijalne tekućine u zglobovima. To može pomoći ublažiti bol u leđima i napetost za vijeme toniranja mišića.
    • Gubitak težine! Procjene kažu da za jedan sat vježbanja možete sagorjeti do 300 kalorija, ovisno o intenzitetu plesa. To je u kombinaciji sa zdravim planom prehrane siguran i efikasan način za gubljenje težine.
    • Bye-bye stres: Budući da su pokreti plesa u većini slučajeva umirujući, ponavljajući i trebaju malu razinu koncentracije, oni može ublažiti stres. Kad je tijelo pod stresom, mišići vrata i leđa se napinju i grče.
      Trbušni ples olakšava bol povećavajući protok krvi prema pogođenim dijelovima.
    • Poboljšanje probave: Pokreti tijela i abdominalnog dijela mogu pomoći djelotvornijoj probavi.



    K. Ramić

     Prati nas na Viber Public Chatu!