Vretenasti mišići - imamo plan vježbanja za graciozan izgled

zena, tijelo, misici, Shutterstock 289800842

Jaki listovi i bedra mogu izgledati dobro na nogama muškarca, ali većini je žena cilj imati vitke noge i izdužene mišiće kakvima se hvale poznate ljepotice diljem svijeta. Što će pomoći na putu do cilja?

Ljeto je stiglo, a prije odlaska na more imate još malo vremena da ispunite obećanje koje ste zadali sami sebi -  tijelo dovesti u formu te ga bez straha (i srama) izložiti znatiželjnim pogledima.

Kako do "vretenastih" mišića

Vretena su jedna od tri vrste proprioceptora (specijalne osjetilne strukture) unutar naših mišića. Kao što možemo zaključiti, svi ih imamo, ali zapravo ono što želimo postići je promjeniti sastav tijela, a to bi značilo u ovom slučaju „vretenstih mišića“ razviti mišićnu masu i smanjiti višak potkožnog masnog tkiva kako bi se tijelo lijepo oblikovalo.

"Treningom aerobne izdržljivosti vrlo lako ćete otopiti masne naslage i doći do željenih rezultata i izduženih mišića ali nikako ne smijete zaobići prehranu koja je ključ do uspjeha i zdravijeg načina života.", napominje kineziterapuet i osobni trener fitness studia Orlando u Zagrebu, Nikola Tomas

Kako do savršenog izgleda vježbom kod kuće

Postoji velik broj vježbi koje će nas dovesti do željenog izgleda, problem je u tome što ih malo tko zna pravilno izvoditi što je ključno za krajnji rezultat ali i za zdravlje lokomotornog sustava. Kako se ne bi doveli u stanje koje će najčešće rezultirati problemima s kralješnicom, navodi Tomas te pojašnjava kako geni utječu na fizički izgled i koliko je važna prehrana u ostvarenju ovog cilja. 

Sprečavaju li nas geni u postizanju željenog izgleda?

Geni imaju veliku ulogu u građi našeg tijela kako oblika tako i funkcije. No ciljanim vježbanjem svatko tko nema zdravstvenih ograničenja može bitno utjecati na svoj izgled ali i puno važnije zdravlje. Treningom jakosti utječemo na rast mišića ali samim time i na povećanje gustoće kostiju što je posebice važno ženama radi prevencije od osteoporoze u starijoj dobi.

Pravilna prehrana – siguran put do uspjeha

Prehrana kao tema je vrlo opširna no bitno je za zapamtiti da obroci koje uzimamo budu raznovrsni i u raznim bojama kako voća tako i povrća jer svaka boja donosi određene vitamine i minerale koji su potrebni našem organizmu. Sam unos proteina i ugljikohidrata mora biti zadovoljen na dnevnoj bazi, što bi značilo koliko unesemo toliko i potrošimo i obratno. Ti omjeri moraju biti zadovoljeni jer ako unesemo previše hrane koju nismo uspjeli toga dana potrošiti ona će se spremiti u mast no to nikako ne želimo prije
ljeta

Kada i što jesti?

Unos proteina kao osnovne građevne jedinica naših mišića mora biti zadovoljen na dnevnoj bazi kako bi naši mišići mogli rasti i kako bi rezultati bili optimalni.

Nakon jakog treninga najbolja iskoristivnost obroka je u prvih pola sata, a to bi značilo da je vrlo bitno sve potrebne nutrijente unijeti bez bojazni od debljanja jer odgovarajuća količina proteina će izgraditi naše mišiće, ugljikohidrati će se spremiti u mišiće i jetru te pripremiti naš organizam za sljedeći trening kako bi mogli izdržati više i ne bi doveli organizam u pretreniranost.

Bilo bi poželjno izbaciti iz prehrane „brzu hranu“kako radi bržih rezultata tako i radi vlastita zdravlja. Prilikom vježbanja kod kuće možemo koristi vlastito tijelo za postizanje figure ali i par sportskih pomagala kao što su elastične trake te bučice raznih kilaža kako bi tjelovježba obuhvatila bila efikasnija i zabavnija. Najvažnija je ustrajanost i motivacija jer bez toga rezultati neće doći ili će biti minimalni.

Do sjajne guze uz samo 3 vježbe

4 vježbe za dobre noge

Foto: Shuttertsock

Ana Abrahamsberg / Moje zdravlje

 Prati nas na Viber Public Chatu!