Želite početi ozbiljno vježbati? Onda se nemojte vagati i kažnjavati zbog guštanja u hrani

vjezbanje Shutterstock 796075393

Ljeto, riva, more, vino, piva... plivanje, sunčanje, čitanje... svatko se opušta na godišnjem odmoru na svoj način. Čak i neki od najdosljednijih rekreativaca, vježbača, trkača i fitnes fanatika uzmu pauzu da odmore od svakodnevnih rutina.

Vjerujem da ima i onih koji su posvećeni svojim aktivnostima i na godišnjem; to je sasvim ok. Sve je ok. Vježbali preko ljeta, uzeti pauzu i posvetiti se sebi na neki drugi način.

No, što kad ljeto prođe i dođe trenutak u kojem bi bio red vratiti se u rutinu?

Vjerojatnost da u tom momentu imate koji kilogram viška su jako realne isto kao i činjenica da su nadlaktice možda malo mlohavije i da je tonus mišića na nogama pao. Sve je to ok! Ne očajavajte i ne brinite, vratiti ćete se na "staro" u tjedan-dva, samo polako i strpljivo.

Ovo je par savjeta koji mene vrate u zbilju nakon godišnjeg i pomognu "da se dobijem natrag": 

1. Nemojte se osjećati loše i kažnjavati zbog guštanja preko ljeta

Nemojte se vratiti s odmora i ubijati u treninzima da bi potrošili ono što ste pojeli. Polako. Imate vremena, korak po korak, dan po dan i vratiti ćete se u stanje u kakvom ste bili prije ljeta. Ne trebate dvosatne kardio seanse jer će vam to više odmoći nego pomoći. Nemojte se kažnjavati negativnim razmišljanjima o tome kako ste trebali/mogli učiniti nešto drugačije. Apsolutno ništa pozitivno ne bi proizišlo iz ovakvog ponašanja, samo ćete se osjećati loše i depresivno, a istina je da nemate razloga jer niste učinili ništa loše. Uživali se na odmoru i opustili se.

2. Nemojte se vagati

Osjećate se tromo i / ili otečeno i to znate, svjesni ste svog stanja i vaga će vam reći samo istu stvar, ali će vas sigurno dovesti u loše raspoloženje i možda čak potaknuti da vaše ponašanje ode van kontrole te vas poslati u pravcu frižidera. Znate kako se osjećate i kako vam pristaju hlače, sama spoznaja da ste na odmoru "dobili" pet kilograma neće donijeti ništa dobro. Opustite se, većina "težine" koju ste dobili na godišnjem je voda.

3. Povećajte potrošnju vode i izbjegavajte alkohol

Povećajte potrošnju vode pri povratku s putovanja. Pokušajte s detox vodom osvježavajućim napitkom od jabučnog octa, đumbira i mente ili jednim od mnogih recepata za aromatiziranu vodu uz malo drugačije dodatke običnoj vodi. Pokušajte piti samo vodu ili nezaslađeni čaj - bez soka. Također, izbjegavajte alkohol.

Hodanje, plivanje, trčanje... Koje vježbe odabrati za smirenje menstrualnih grčeva?

4. Pokrenite / nastavite svoj plan vježbanja

Sada je sjajno vrijeme da započnete novi plan vježbanja ili nastavite tamo gdje ste stali sa svojom rutinom prije ljeta. Odlazak u teretanu (ili kućni trening prostor) s jasnim smjernicama i namjerom pomoći će vam da vratite naviku i brže postignete ciljeve. A ukoliko vas zanima treniranje u malim grupama do 4 osobe ili individualan trening u ugodnom okruženju dođite u SanaGravida centar za žene u Ilici 117 1a, trenerica Valentina stoji na raspolaganju.

5. Jedite pravu, neobrađenu hranu

Ne vjerujem u napitke za čišćenje, sokove ili lude restriktivne detoks dijete. Kad se vratite s odmora, prebacite se na pravu, cjelovitu hranu što je brže moguće. Nemojte nastaviti jesti kao da ste još na odmoru. Organizirajte se, planirajte obroke par dana unaprijed. Iako je pripremanje hrane za dan unaprijed možda posljednja stvar koja vam se da raditi, vaše tijelo će vam biti zahvalno! Potražite zanimljive recepte na internetu, zasučite rukave i počnite stvarati bolje, zdrave navike.

Vježbe za prevenciju 'mlohavog' trbuha nakon poroda - jednostavne i učinkovite

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!