Otkrivamo 10 zdravih navika prekrasne glumice Bojane Gregorić Vejzović

bojana gregoric, Unnamed

Naša prekrasna glumica Bojana Gregorić Vejzović otkrila je čitateljima magazina Moje zdravlje što za nju znači živjeti zdravo!

Zašto koristi zamjenu za šećer, čime njeguje kožu te koja ju pjesma uvijek podsjeti da treba biti sretan, saznajte u nastavku teksta.

1. Voda

Voda je jadan od važnijih elemenata za naš organizam. Svoje ukućane, posebno djecu, pokušavam naviknuti da piju što više vode, a izbjegavaju sokove i gazirana pića. Vodovodi i kvaliteta same vode su nešto o čemu danas posebno treba razmišljati. U svom domu ugradila sam poseban filter koji ju dodatno pročišćava od klora i ostalih štetnih elemenata, što u današnje vrijeme zbog zagađenosti preporučujem svima.

2. Prehrana

Brzi ritam života nameće brza rješenja i po pitanju prehrane ali zbog svojih klinaca ne pristajem na takvo što. Koliko god mogu inzistiram na povrću, juhama i voću. Smatram kako blitva koja se skuha u 5 minuta ili povrće kuhano na pari s malo maslinova ulja i komadom mesa na naglo pokriva i brzi ritam današnjice, a opet predstavlja kvalitetan obrok.

3. Zubar

Briga o zdravlju zuba nije samo stvar estetike već stvar zdravlja. Bolesne desni mogu zakomplicirati zdravlje mnogih drugih organa, tako da su redovite kontrole moja svakidašnjica. Lijepi i zdravi zubi ujedno osobu čine mladolikom, a ja sam brigu o svojim zubima prepustila poliklinici Imed.

4. Koža

Koža zauzima najveću površinu tijela i ujedno je najizloženija pa joj posvećujem pažnju svaki dan i noć. Hidratacija kroz hranu i piće nije dostatna pa su dobre kreme, pogotovo zbog mog posla, izuzetno važne. U zadnje vrijeme koristim proizvode Nikel zbog prirodnih sastojaka koji su me preporodili obzirom da imam suhu kožu sklonu dermatitisu.

5. Pregledi grudi i ginekološki pregledi

Nakon 40- te potrebno je voditi računa o hormonalnim promjenama zbog kojih su redoviti pregledi ovog tipa nužda za očuvanje zdravlja, a i dobrog raspoloženja koje uvelike ovisi o 'plesu' hormonalne slike.

6. Tjelovježba

Ona mi donosi veću sigurnost, pogotovo ljeti kada su odjevni predmeti otvoreniji, ali osjećam da sam i boljeg raspoloženja kad odvježbam. Kada ne stignem do teretane kod kuće odradim neke jednostavne vježbe od trbušnjaka, iskoraka, vježbi za leđa te višekratnim ponavljanjem ostajem u kondiciji.

7. Dobra obuća

U mojem poslu visoke potpetice su vrlo česta pojava, no privatno obožavam balerinke i jednostavne čizme ili tenisice. Dobar uložak izrađen po mojem stopalu je prava rehabilitacija, kako za stopala tako i za kičmu. Nevjerojatno koliko pravilna obuća može utjecati na kičmu, način hoda pa i razvoj stopala i nogu kod djece.

8. Agava

Izbjegavam šećer i jedan od načina kako nadomještam slatko je agavin sirup koji ima izuzetno nizak glikemijski indeks. Koristim ga umjesto šećera u čaju, voćnim salatama, kavi i u pripremi kolača. Ne mijenja izvorni okus i neusporedivo je zdraviji od drugih zaslađivača.

9. Maslinovo i laneno ulje

Ono što unosimo u organizam reflektira se i na našem tijelu .Maslinovo ulje osim što mi je ukusnije, zdravije je. Samo 3 žličice lanenog ulja, koje je bogato omegom 3, ima zadivljujući učinak na razne dijelove našeg tijela počevši od kože sve do imuniteta.

10. Dobro raspoloženje

Iako nas obaveze i brzi životni ritam znaju samljeti, dobro raspoloženje ponekad je i stvar discipline. Često se sjetim TBFa i pjesme 'Ništa mi neće ovaj dan pokvarit'...

Ovo je 10 zdravih navika lijepe Lejle Filipović

Ana Abrahamsberg/Moje zdravlje

 Prati nas na Viber Public Chatu!