Mediteranska prehrana najbolja za dijabetičare!

kozice, morska hrana, mediteranska prehrana, masline, salata, mrkva, krastavci, zelena salata, povrce

Rezultati najnovijeg istraživanja su pokazali kako prehrana bogata nemasnim mesom te zdravim masnoćama poput maslinovog ulja predstavlja najučinkovitiji način mršavljenja i snižavanje šećera u krvi kod osoba s dijabetesom.

Glavna prednost mediteranske kuhinje leži u konzumiranju svježeg voća, povrća, mahunarki, tjestenine, cjelovitih žitarica, biljnog i maslinovog ulja, orašastog voća, morske ribe i školjaka te umjerenih količina crnog vina za koje se zna da je izvrsno za srce. S druge strane, ona zagovara smanjeni unos zasićenih masnih kiselina, mliječnih proizvoda, mesa i peradi.

Rezultati dugoročne studije su potvrdili da mediteranska prehrana može pomoći oboljelima od dijabetesa u kontroli šećera u krvi i to bez upotrebe lijekova. Također, francusko je istraživanje pokazalo kako mediteranska prehrana smanjuje rizik od razvijanja raka kod žena koje su prošle menopauzu, a osobe koje preferiraju mediteranski način prehrane u manjoj su mjeri izložene riziku od razvoja depresije.

 

K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!