Isprobajte 10 zdravih i ukusnih napitaka koji mogu ubrzati proces mršavljenja

Shutterstock 621944474

Znamo što smijemo jesti ako smo na dijeti, ali što smijemo piti?

Ne postoji čarobni napitak koji će učiniti da višak kilograma odjednom nestane, ali postoje oni koji mogu ubrzati metabolizam ili ugasiti želju za slatkišima... Ako pratite što jedete i vježbate, ovi će vam napici sigurno biti od velike pomoći. 

1. Voda

Da, svi znamo da je voda super zdrava i da voda nema kalorija, ali ona ima još kvaliteta koje ju čine idealnim napitkom za gubitak kilograma.

Znanstvenici su zaključili kako će se broj kalorija koje trošite dok ste na miru povećati i za 25 posto 10 minuta nakon što ste popili vode. I ako niste znali da puno ljudi ne razlikuje osjećaj gladi od žeđi pa drugi put kad poželite pojesti nešto slatko, uzmite čašu vode.

2. Zeleni čaj

On sadrži kofein i antioksidante, a upravo su ti sastojci dobro za topljenje kilograma. Kofein djeluje kao stimulans i pojačava potrošnju kalorija te izdržljivost kod vježbanja. Jedna šalica čaja sadrži oko 30 mg kofeina, a antioksidant iz njega će također ubrzati rad metabolizma.

Kako "otopiti salo" s trbuha? Trener otkriva da postoje samo dva rješenja

3. Voda s limunom

Glasnogovornica akademije "Nutrition and Dietetics" Alissa Rumsey, izjavila je za Womenshealth portal da topla voda s limunom ne uzrokuje gubitak kilograma, ali ako konzumirate ovaj napitak umjesto onih sa šećerom – naravno da ćete unijeti u organizam manje kalorija i tako si olakšati dijetu.

Ispijanje vode, bilo tople s limunom ili hladne, ubrzava rad metabolizma: "Tekućina je ključna za pravilan rad organizma, a isto tako pomaže pri dijeti tako da ubrzava metabolizam“, zaključila je.

4. Čaj s đumbirom

Ovaj korijen će prije svega spriječiti da se udebljate jer svojim svojstvima štiti od razvoja kardiovaskularnih bolesti i ostalih faktora koji su često uzrok nakupljanju kilograma. Zbog sastojka koji se naziva đinđerol on može dovesti u ravnotežu razine šećera u krvi i reducirati loš kolesterol. Neka istraživanja tvrde kako nakon jedne šalice čaja nećete dugo osjetiti glad.

5. Voda s komoračem

Komorač će pomoći kod probave koja zna biti jedan od faktora odgovornih za nakupljanje kilograma. Antibakterijska svojstva iz sjemenki komorača će „probuditi“ probavu i omogućiti da se hrana lakše probavlja.

Ovih 6 popularnih namirnica nutricionisti ne kupuju i ne jedu!

6. Jabučni ocat

On sadrži octenu kiselinu, a ona može poboljšati metabolizam, sniziti razinu šećera u krvi i zaustaviti osjećaj gladi. Prema dokazima, dovoljno je staviti samo par žličica octa vašem napitku i nećete žudjeti za hranom.

7. Crni čaj

Jeste li znali da crni čaj djeluje smirujuće i okrepljujuće te smanjuje pospanost i umor, a ujedno služi kao zamjena za kavu? Jedna šalica sadrži četvrtinu kofeina jedne šalice kave. Crni čaj je pretrpan antioksidantima, flavonoidima koji sprječavaju oksidaciju lošeg kolesterola i kardiovaskularne bolesti, koje mogu biti uzrok nakupljanja kilograma?

8. Sokovi od povrća

Dok oni od voća mogu biti puni šećera, svježi sok od povrća je odlična zamjena. Prepuni su vitamina i minerala koji će se brinuti za cjelokupno zdravlje. No znanstvenici su otkrili i kako je ispijanje ovakvih sokova odličan način da jedete manje ugljikohidrata. Ova bi vam navika mogla pomoći da izgubite višak kilograma, a posebno zbog toga što jedan takav napitak sadrži puno vlakana koja će umiriti osjećaj gladi.

9. Čaj od kumina

Kumin je također pun antioksidanata, a može se pohvaliti i protuupalnim svojstvima. Ako imate osjećaj težine u trbuhu ili patite zbog nadutosti, ovo je napitak za vas. Dok neke studije podupiru ovaj začin kao odličnu pomoć kod mršavljenja, potrebno je provesti dodatna istraživanja.

10. Kava

Najviše kofeina sadrži upravo kava, a kako smo spomenuli ranije, on je stimulans koji će ubrzati potrošnju kalorija. Na žalost, ne djeluje uvijek jednako pa će osobe koje stalno piju kavu više neće na kofein reagirati jednako.

A. A.

Foto: SHutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!