Izgubite višak kilograma bez dijeta i gladovanja!

vaga, Shutterstock 191441060

Izgubiti višak kilogram može doprinijeti boljem izgledu, ali važnija je činjenica da će umanjiti pritisak sa zglobova i pogodovati cjelokupnom zdravlju.

Istraživanja kažu kako će kod osoba koje imaju problema s artritisom gubitak viška kilograma umanjiti osjećaj boli za 50 posto. Kakav god razlog stajao u pozadini, isprobajte ove male, jednostavne korake kako biste izgubili višak kilograma bez prevelike muke.

Manje porcije

Stavite li manje hrane na tanjur, možete smanjiti unos hrane i za 20 posto! U moderno su doba porcije u restoranima postale prevelike, pa obratite pažnju i na tu činjenicu. Istraživanja također pokazuju da ćete pojesti manje ako su na tanjuru namirnice u različitim bojama!

Pametan odabir napitaka

Amerikanci u organizam unesu oko 50 posto dnevnih kalorija kroz napitke, pa je pametno zamijeniti sve sokove vodom. Također je dokazano da ćete puno manje pojesti ako prije obroka popijete čašu vode.

San će pomoći!

Samo jedan sat više sna može vam pomoći u skidanju gotovo šest kilograma godišnje, pokazalo je istraživanje Sveučilišta u Michiganu. Stručnjaci su ove rezultate dobili analizirajući osobe čiji je dnevni unos kalorija iznosio 2.500 kalorija, a tvrde kako san zamjenjuje beskorisne aktivnosti kao što je bezglavo konzumiranje grickalica i gaziranog soka. Spavajući jedan sat dulje, ispitanici su smanjili unos kalorija za čak šest posto!

Isprobajte stare traperice

Sigurno imate stari par traperica s faksa ili neku haljinu u koju ste davno stali, a sada vam stane oko jedne noge. Izvucite ju iz ormara i stavite na mjesto gdje ćete ju vidjeti svaki dan. Recite si kako ju možete ponovo obući, te tako zadržite cilj u svojoj glavi.

Grupne aktivnosti

Udružite se i sa prijateljima koji također žele izgubiti višak kilograma, a tako ćete imati i društvo i motivaciju. Jedna je studija pokazala kako su oni koje treniraju u grupi za 20 posto uspješniji u mršavljenju.

Motivacija je ključ uspješnog mršavljenja

Menta

Kada osjetite glad, posegnite za žvakama s okusom mente. Ako popustite napadu gladi i odlučite se pažnju posvetiti grickalicama, one više neće imati "jednako dobar okus" kakav pamtite zbog intervencije metvice. Njen  intenzivan okus će prevladati,

Žvačite hranu

Ako cijeli tanjur natrpate u sebe u kratkom vremenu, završit ćete obrok a još nećete osjetiti sitost, koja će stići tek kasnije. Šanse su da ćete pojesti previše, a trbuh će vas boljeti. Osjetite okus svakog zalogaja i tempirajte obrok.

Što vam sve treba za opušteno i fit ljeto saznajte ovdje.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!