7 savjeta za pripremu bezglutenskih jela

Kuhanje sastojci shutterstock

Tko je god radio s bilo kojim bezglutenskim brašnom pokušavajući napraviti tijesto koje je tako jednostavno napraviti s brašnom koje u sebi ima gluten, zna koliko muke to može zadati. Pogledajte kako doskočiti tome uz ove jednostavne trikove!

Ako vam i ovi trikovi isprva ne pomognu, znajte da s radom s bezglutenskim brašnima treba strpljenja i prakse.

1. Zamjena brašna

Ako vam u receptu piše da iskoristite manje od 2 do 4 žlice brašna, jednostavno zamijenite brašno bilo kojim bezglutenskim.

2. Preračunavanje količine brašna

Jedna šalica bezglutenskoga brašna jednaka je 140 g glutenskoga brašna. Imajte na umu tu jednostavnu računicu kada idući put budete kuhali.

Napravite sami brašno od kestena!

3. Bezglutensko brašno koje će biti i oštro i glatko

Koristite jednostavan omjer 40:60 u kojem ćete koristiti 40% brašna od cjelovitih žitarica kao što je brašno od kvinoje, smeđe riže, kukuruza i sl. i 60% bijeloga brašna kao što su brašno od krumpira, bijele riže i sl.

4. Prašak za pecivo

Budući da bezglutensko brašno drukčije reagira od onoga glutenskoga, bitno je znati da na svakih otprilike 140 g bezglutenskoga brašna ide žličica praška za pecivo kako bi se ono lijepo i ravnomjerno diglo.

5. Dodavanje bjelanjka

Ako vam je tijesto presuho prije pečenja, dodajte jedan bjelanjak kako biste dobili savršeno tijesto.

6. Zamjena šećera

Zbog bolje vlažnosti brašna, ako vam u receptu stoji da koristite bijeli šećer, zamijenite ga smeđim.

Kako u kratkom roku izbaciti šećer iz prehrane?

7. Koristite jogurt umjesto mlijeka

Kako biste dobili bogatiju teksturu bezglutenskoga brašna, koristite jogurt umjesto mlijeka u jednakome omjeru kako stoji u receptu.

Brašno od zelenih banana - novi hit u mršavljenju i bezglutenskoj prehrani!

Foto: Shutterstock

J. R. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!