Pripremite sami čips od krumpira

Cips, dijeta, mrsavljenje

Iako je čips grickalica koju svi volimo, zbog načina pripreme ne možemo reći da je jedna od zdravijih namirnica. Danas saznajte kako napraviti zdrav čips od krumpira u vlastitoj kuhinji.

Prema receptu nutricionistice Nataše Šoštarić pripremite zdrav čips od krumpira, a ako vam se da eksperimentirati, pripremite i čips od kelja, bundeve, jabuke, cikle ili špinata.

Potrebni sastojci:

  • 1 kg krumpira narezanog na jako tanke ploške
  • 3 žličice maslinovog ulja
  • 1 žličica soli
  • prstohvat kajenskog papra
  • papar

Priprema:

Zagrijte pećnicu na 200 stupnjeva. U velikoj zdjeli pomiješajte listiće krumpira i sve ostale sastojke. Sve dobro izmiješajte i posložite na papir za pečenje (rasporedite listiće krumpira). Pecite oko 30 minuta, ali nakon 15 minuta zarotirajte lim za pečenje kako bi se sve ispeklo ravnomjerno i dobili zlatnožutu boju. Izvadite i ostavite da se ohladi na papiru za pečenje.

 

Izvor: Moje zdravlje

 Prati nas na Viber Public Chatu!