Evo kako ćete se u 2018. natjerati na redovitu tjelovježbu

Shutterstock 507750178tjelovježba

Svi imamo jednog prijatelja ili člana obitelji koji redovito vježba... Kako uspjevaju uvijek biti tako motivirani?

A i vi ste ove godine ponovno odlučili upisati se u teretanu, ali ništa od toga. No možda biste samo trebali promijeniti neke navike. Evo što motivira osobe koje redovito vježbaju...

Učinite tjelovježbu lakom - jako, jako lakom

Ona može biti vrlo jednostavna ili pomicati vaše granice, ali logistika oko svega toga trebala bi biti laka i praktična. Vježbanje kod kuće štedi vrijeme, pa manjak vremena ne može biti izlika. Kako biste uštedili vrijeme ako idete u teretanu, stvari spakirajte noć prije, tako da se ne morate dizati rano ujutro ili vraćati s posla po stvari. Tako nema izlika!

Vježbajte u paru ili grupi

Prava tajna je u tome da nađete nekoga tko je "dovoljno lud" kao i vi i želi učiniti promjenu! Nećete htjeti razočarati jedno drugo, ako se ne pojavite na treningu, pa ćete ići češće. 

Evo kako vas vježbanje čini boljim ljubavnicima!

Usredotočite se na to kako se osjećate nakon vježbanja

Endorfini, hormoni koji se u tijelu ispuštaju nakon tjelovježbe, zaslužan je za dobro raspoloženje, a o njemu ćete postati "ovisni". Što više vježbate, to ćete se bolje osjećati. Pa ako vam se ne da ići na trening, razmišljajte o onome poslije i to će biti dovoljna motivacija za vježbu. 

Prijavite se na utrku ili se nagradite

Neki određeni datum bit će dobra motivacija da nastavite s vježbom. Primjerice, zadajte si realan rok do kojeg morate istrčati svojih prvih pet ili deset kilometara. Ako niste tip od trčanja, zadajte si ciljeve, poput: 50 čučnjeva svaki dan ili slično. Za to se nagradite, pa se naručite na manikuru nakon prvog mjeseca vježbanja. 

Foto: Shutterstock

N.C. 

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!