Što napraviti na jesen za bolje zdravlje zimi?

Shutterstock 17070217

Za sretniju i zdraviju zimu potrebno je poduzeti određene korake u jeseni...

Svi smo spremni da loše strane jeseni i zime, a to su gripa ili virusne prehlade. Simptomi su nam svima također poznatu -  curenje iz nosa, kašalj, drhtavica, povišena tjelesna temperatura (može, ali i ne mora nastupiti), glavobolja, bolovi u zglobovima, pretjerani umor i nedostatak apetita.

Grožđe: 6 razloga zašto ga obavezno jesti

Kako bi sezona zdravstvenih poteškoća uzrokovanih hladnim vremenom i oslabljenim imunitetom prošla bez velikih tegoba, donosimo nekoliko savjeta kako ih prevenirati! 

Osvježite kutijicu s lijekovima

Provjerite dobro jesu li vaši lijekovi još valjani na kutijici, te nabavite lijekove protiv gripe i prehlade kako ne biste morali u ljekarnu kada ste već bolesni.

Nagradite se novom aktivnošću

Čak i oni najambiciozniji mogu izgubiti volju za treningom kada nastupe hladniji dani, ali bilo sunce ili kiša trebali biste odraditi barem 150 minuta aktivnosti kroz tjedan. Uvijek prednost treba dati aktivnostima na otvorenom radi pozitivnog učinka dnevne svjetlosti. Tjelesna aktivnost povećava brzinu kojim protutijela prolaze kroz krvotok, što rezultira boljim imunitetom protiv bolesti. Povećana temperatura koju imamo za vrijeme umjerenog vježbanja otežava preživljavanje određenih upala u našem tijelu.

15 stvari koje sigurno niste znali o vagini!

Konzumacija cinka

Cink se može uzimati kao dodatak prehrani kada ih napadne prehlada, ali on isto tako djeluje preventivno. Već se danas opremite i uzimajte ga u kontinuitetu kako biste preveni​r​ali prehladu ili barem ublažili simptome

Zakažite mamografiju

Iako svaka žena ne spada u rizičnu skupinu, mamografija je pregled koji će prvi otkriti rak dojke. Dogovorite s liječnikom buduće termine.

Zakažite sistematski pregled

Iako se smatra da zdrava osoba ne bi trebala svake godine na kompletan pregled, liječnici se ne slažu - svatko mora imati doktora kome vjeruje i koji će mu dati sve potrebne savjete za očuvanje zdravlja.

Spriječite razvoj hepresa

Pravilnom prehranom možete pridonijeti skraćivanju duljine izbijanja herpesa. Obogatite jelovnik ribom, piletinom, jajima i krumpirom. Propolis i preparati propilasa (mast) također su se pokazali učinkovitim.

Namirnice za jačanje imuniteta i borbu protiv alergija

Jedite grožđe

Ovaj snažni antioksidans djeluje s vitaminom C kako bi stimulirao imunološki sustav za borbu protiv infekcija, raka i upala. Ove bobice obiluju vitaminom A, B6, B i folnom kiselinom, a 100 grama grožđa zadovoljit će 25 posto preporučene dnevne količine vitamina C. 

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!