Nekako ste na jedvite jade prošli njen rođendan, a sada je na redu Božić. Vaša ljubljena očekuje poklon, ali kako biti kreativan? Što će joj se svidjeti? Što ona uopće želi?
Na
ovo pitanje odgovor ima Mel Gibson, ali uskoro ćete i vi biti bogatiji za jednu
spoznaju. Šanse su da vam je partnerica već odala što želi da joj poklonite ili
što treba, samo vi to niste registrirali (čuda li!).
Čelnici
britanske drogerije Boots odlučili su izaći u susret mnogim muškarcima i
analizirati taktike žena kada je u pitanju “suptilno” davanje do
znanja što žele. Sada ćete imati oruđe u svojim rukama uz pomoću kojeg možete
saznati što vaša partnerica želi.
Analizom
ženskog ponašanja, stručnjak za govor tijela Geoff Beattie je ustanovio četiri
stila odavanja tragova. Najboljim stilom se pokazalo često davanje referenci o
željenom predmetu za vrijeme bilo kakvog razgovora, sve dok muškoj glavi ne
postane jasno o čemu se radi. Za ovu se tehniku odlučilo 56 posto ispitanica.
Nešto
slabije rezultate su polučile taktike isticanja poklona za vrijeme šopinga
(npr. kada vam ona kaže: “Joj, kako je lijepa ova torbica”). Iznenađujuće je što ova metoda donosi slabije rezultate, jer se ipak radi o nedvosmislenom i jasnom isticanju i izdvajanju
željenog predmeta. Jedini problem je što ni ovakvi slučajevi, jasni k`o pekmez,
muškarcima nisu jednostavni za shvatiti.
Tehnika
“pokvarenog telefona” podrazumijeva korištenje prijatelja i rodbine
koji će se “sjetiti” kako biste baš htjeli onu paletu šminke iz
kataloga ili mp3 player. Nedostatak ove metode je što se, baš kao i kod igre
pokvarenog telefona, detalji i specifikacije mogu izgubiti. Tako ćete umjesto
palete sjenila zemljane boje možda dobiti paletu boja ulja na platnu zemljane
boje.
Četvrta
metoda uključuje ostavljanje popisa ili slike predmeta na vidljivom mjestu, no
ona obično ne pali jer muškarci ignoriraju popise.
“Odavanje tragova je važan dio
svakodnevne društvene interakcije, ali kako bi ono bilo uspješno, ključno je
uzeti u obzir razlike između spolova. žene znaju što žele i sve više se okreću
adventisingu kako bi to dobile – koristeći tragove kako bi dale muškarcima do
znanja što žele za Božić”, objasnio je Beattie, slikovito spajajući riječi
advertising (reklamiranje) i Advent.
Njegovo je istraživanje pokazalo kako
čak dvije trećine hinteva koje žene daju muškarcima ne padaju na plodno tlo,
jer ih snažniji spol uspješno ignorira. Dragi muškarci, možda će vam sada biti
jasnije što vaša draga priželjkuje. Samo slušajte, sve će vam reći!
K. Horvat