Ljepota

Ljepota

Avon obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj

Avon, vodeća svjetska kozmetička kompanija direktne prodaje, obilježava 15 godina od početka poslovanja u Hrvatskoj. Prisutna na tržištu od 1997., tvrtka Avon Kozmetika danas ima 37 zaposlenih, tijekom godina nekoliko je puta bila vlasnica certifikata Poslodavac Partner, a 2008. je priznata i uvrštenjem u publikaciju Superbrands.

Riječ je o tvrtki s bogatim naslijeđem i tradicijom, temeljenoj na čvrstim vrijednostima i principima koji potječu od osnutka Avona u SAD-u prije više od 125 godina. Kao dio Dunavske regije od prošle godine, Avon Hrvatska 15. rođendan dočekuje u okviru jedne od najuspješnijih regija u Europi.

k                    Sebastian Bako

“Sama činjenica da je jedna tvrtka već 15 godina prisutna i uspješna na tržištu govori dovoljno. Ovo razdoblje promatram kao zanimljivo putovanje u kojem smo imali priliku zapažati kako se naše poslovanje neprestano razvija i prilagođava novim okolnostima, dok temeljne vrijednosti ostaju nepokolebljive. Ono što je uvijek neupitno je poboljšavanje naših proizvoda, usluga i modela izravne prodaje kako bismo na najbolji način zadovoljili potrebe žena, kako na globalnom, tako i na hrvatskom tržištu. Uistinu zadovoljan s onim što smo postigli i iznimno zahvalan cijelom timu u Hrvatskoj, uvjeren sam da će naši zajednički napori usmjereni istoj viziji učiniti tvrtku Avon u Hrvatskoj još uspješnijom“, rekao je Sebastian Bako, izvršni direktor Avonove Dunavske regije.

Kao
jednu od tajni uspjeha u Avonu ističu važnost poznavanja potreba kupaca i
korištenje svake prilike za unapređenje odnosa s njima. Tako je u trenutku
nepovoljne gospodarske situacije Avon Hrvatska svoje proizvode kupcima odlučio
ponuditi po povoljnijim cijenama pa su najpopularniji artikli, u katalogu
označeni vizualom Trajno niža cijena, odnedavno dostupni s cijenama nižim i do 20
posto.

Tvrtka
Avon Kozmetika je aktivna na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad
ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Već je 2006. Avon u
Hrvatskoj krenuo s proizvodima s ružičastom vrpcom kao regularnom ponudom u
svom katalogu tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne
proizvode sa simbolom vječnosti kao podršku borbi protiv naslija nad ženama.

k                      Lucija Josipović

Tvrtka
je organizirala i brojne humanitarne akcije, poput tri izdanja Moje prve
mamografije koja je više od 1.800 žena u Hrvatskoj omogućila besplatan pregled
mobilnim mamografom ili AVON Šetnje za život za podizanje svijesti o potrebi
redovitog pregleda te prikupljanja sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb, što
je rezultiralo ukupnom donacijom od 100.000 kuna. Tu su i potpore drugim
lokalnim nevladinim udrugama, kao što je donacija 50.000 kuna Udruzi Brod i
njihovom skloništu za žene u 2011.

“Ponosna
sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno
odgovorne projekte, ali i na naš model direktne prodaje koji svakoj ženi u
Hrvatskoj nudi mogućnost financijske neovisnosti. U svakom slučaju, iza nas je tek
prvih 15 izazovnih i uzbudljivih godina tijekom kojih je Avon Hrvatska ostao
tvrtka vjerna globalnim principima, a istovremeno prilagođena lokalnim
posebnostima. Želim zahvaliti kolegama i partnerima koji su nam bili vjerna
podrška na tom putu i vjerujem da je još mnogo uspješnih godina ispred nas“,
rekla je Lucija Josipović, Avonova
voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i
Sloveniju.

 

Ordinacija.hr

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo