Ljepota

Ljepota

Lana Del Rey je novo zaštitno lice kuće H&M

Američka 26-godišnja pjevačica, koja je više poznata po poziranju nego svojim vokalnim sposobnostima, postala je najnovije zaštitno lice modne kuće H&M. Krasit će plakate i biti prikazana u TV-kampanji kako bi promovirala jesensku kolekciju.

“Tražili smo ikonu stila i pjevačicu koja bi modelirala našu jesensku kolekciju, stoga se Lana Del Rey pokazala kao savršen izbor. Smatramo da prikazuje našu jesensku modu na vrlo inspirativan način“, izjavila je Chloe Bowers, PR menadžerica švedskog modnog giganta H&M-a.

Kampanja predstavlja modernu i ženstvenu žena s nježnim stavom, a prema kreativnom direktoru H&M, riječ je o losanđeleskoj noir atmosferi kojom su prožeti vizuali.

Kampanja za H&M nije prvi modni izlet za Del Rey (pravim imenom Elizabeth Grant) – u ožujku se krasila naslovnicu modne Biblije Voguea (Velike Britanije), Mulberry joj je iskazao čast tako što je dobila torbicu sa svojim imenom, a Next Models agencija ju je čak uzela pod svoje okrilje.

Paralelno s TV-reklamom, Lana Del Rey će izdati i pjesmu koja će biti korištena u kampanji, imena Blue Velvet.

K. Horvat

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo