Ljepota

Ljepota

Top pet namirnice protiv nadutosti

Mane naslage na trbuhu čest su ženski problem. Lako se nakupljaju, a teško ih se riješiti. Naporna vježba ili izgladnjivanje ponekad nisu dovoljni. Morate znati da se trbušnjacima učvršćuju mišići, ali ne tope masne naslage. Otopiti masnoću sa struka možete i ispravnim načinom prehrane.

Evo što biste trebali uvrstiti u dnevni meni.

1. Voće i povrće

Voće i povrće, zahvaljujući visokim nutritivnim svojstvima i vlaknima, neće vas “napuhati“ niti se pretvoriti u salo pa jedite dovoljne količine tijekom dana. Odličan učinak imaju jabuke, kupine, brokule, papaja, ananas i špinat.

2. Zeleni čaj

On je prirodni antioksidant koji je odličan za zdravlje cijelog organizma i za ravan trbuh, te utječe na visinu šećera u krvi i blagi je diuretik.

3. Začini

Određeni začini koji uključuju anis, češnjak, đumbir, ljute papričice potencijalna su pomoć za nadutost u trbuhu. Dovoljna konzumacija ovih začina otopiti će i masne naslage. Dodajte ih jelima što češće možete.

4. Voda

Ako tijekom dana pazite pijete li dovoljne količine vode, nećete imati problema sa “napuhivanjem“! Voda će očistiti sve toksine iz vašeg tijela, pa tako i one koji uzrokuju loš osjećaj u trbuhu.

5. Omega-3 masne kiseline

Istraživanja pokazuju da dijeta s visokim postotkom Omega-3 masnih kiselina pomaže pri rješavanju masnih naslaga i osjećaja nadutosti nakon obroka. Možete ih pronaći u ribi, orašastim plodovima.

 A. A.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo