Osjećaj frustriranosti i razočarenja kad kupite dugo željeni i (pre)skupi kozmetički proizvod, a on u potpunosti zakaže, bez ikakvog učinka, osjetila je svaka žena.
Upravo taj osjećaj bio je glavni pogonski kotačić za četiri Londončanke, svaka s dugim stažom u beauty svijetu, da stvore brend čiji preparati stvarno, ali stvarno djeluju.
Cilj je bio osmisliti proizvode za žene svih dobnih skupina – u kojim god životnim fazama da se nalaze, Mama Mio je tu za njih.
Drugi cilj bio je sve preparate lišiti štetnih tvari i pokazati da, kad priroda i znanost surađuju na pravi način, rezultati su nevjerojatni.
Kompletna Mama Mio linija NE sadrži parabene, ftalate, natrij sulfate, ksenoestrogene, petrolate, kao ni umjetna bojila i mirise.
Ideja i temelj ljepote za Mama Mio je koža – najveći i često vrlo osjetljiv organ. Blistava, glatka, čvrsta i mladolika koža jamac je samopouzdanja svake žene. A da bi takva postala i ostala, potrebno ju je njegovati pravim sastojcima, u pravim količinama.
U početku, fokus je bio na koži tijela. Žene troše puno na preparate za lice, a zanemaruju dio od vrata na niže. Mama Mio htio je to promijeniti i stvoriti ekskluzivnu liniju za njegu tijela.
Svi proizvodi za njegu tijela stvoreni su tehnologijom proizvodnje vrhunskih preparata za lice i obiluju omegama 3-6-9, dobivenim iz nekih od najrjeđih i najskupljih ulja na svijetu kao što je arganovo ulje, te od nekih iznimno vrijednih ali zaboravljenih ulja, poput ulja boražine, ulja nara…
Kao prva lansirana je iznimno hvaljena i višestruko nagrađivana trudnička linija. Uslijedila je linija za kompletnu njegu tijela, a preparati za oblikovanje i zatezanje, poput kreme za njegu i učvršćivanje grudi Boob Tube, ili Shrink To Fit anticelulitne kreme, odmah su stekli kultni status. Britanski Elle magazin je Shrink to Fit zbog njenog djelovanja proglasio najboljom anticelulitnom kremom, a Harper’s Bazaar serumu za oblikovanje i mršavljenje Get Waisted body shaper dodijelio je nagradu Best of the Best.
Kako za žene stvaraju žene, svjesne manjka vremena s kojim se suočavamo svakodnevno, dame iz brenda Mama Mio predstavile su Bootcamp setove za trbuh, grudi i stražnjicu: kreme + kratke 4-minutne vježbe kako biste u mjesec dana preoblikovali dijelove tijela kojima je to potrebno.
Početkom godine predstavljena je nova, visokoproteinska njega lica. Potonja predstavlja pravu revoluciju u njezi kože: sastojci djeluju na sve slojeve kože, a kao bonus svakom preparatu tu su i Face Fitness vježbice čije će vam izvođenje oduzeti samo 1 minutu dnevno!
Biser kolekcije je multifunkcionalni preprat Mighty Moisture u čijoj se bočici nalazi sve što ženi treba za potpunu njegu lica: dnevna i noćna krema, serum i primer.
Kratko nakon lansiranja, Mama Mio postao je apsolutni favorit među slavnim ljepoticama, kao i među ženama diljem svijeta, a već neko vrijeme u njemu uživaju i Hrvatice.
Više o samom brendu i proizvodima čitajte na www.kavo.hr
Ordinacija.hr