Mitovi o trbušnim mišićima

vjezanje, trbusnjaci, plates

Ponos i dika svake vježbačice je ravan trbuh sa seksi trbušnim mišićima. Međutim, mnoge urbane legende su se prenijele od usta do usta i stavile pod upitnik ispravnost određenih vježbi ili načina vježbanja. Tu smo kako bismo vas razuvjerili!

Mit broj 1: Morate svaki dan vježbati za čelične trbušne mišiće

Ovo je najveća zabluda s kojom se vježbači mogu susreti. Trbušni mišići trebaju odmor – samo se u to vrijeme oni mogu jačati i graditi. Trenerica Kathy Kaehler tvrdi kako je dovoljno predano i dosljedno vježbati trbušnjake tri do pet dana tjedno kako bi oni bili izduženi i jaki.

Mit broj 2: Dobar trbušni trening traje pola sata

Ako vam je potrebno toliko dugo, onda ste pogriješili u koracima i nešto radite krivo. Kaehler je radila s poznatom Prijateljicom Jennifer Aniston tri puta tjedno i to ne više od pet minuta po treningu. Provjerite u kakvoj ste fizičkoj kondiciji i koncentrirajte se na kvalitetu izvedbe, a ne na broj ponavljanja.

Mit broj 3: Super polagani trbušnjaci bolje pale

Iako mnogi treneri ističu važnost pravilnog izvođenja vježbi, koje uključuje polakšu kontrakciju i još sporije otpuštanje, to ne znači da morate jedan trbušnjak izvoditi po minutu. Usporavanje će uništiti sav trud i nećete imati rezultate.

Mit broj 4: Najbolje vrijeme za treniranje trbušnjaka je na kraju treninga

Ovaj mit ne stoji jer obično na kraju treninga osobe nemaju puno energije ili su se već ohladile, stoga je učinkovitost vježbe puno manja. Idealno bi bilo izvoditi trbušnjake nakon kardio zagrijavanja, međutim kada god ih radite, radite ih u pravo vrijeme.

Mit broj 5: Pilatesom se ne mogu dobiti čelični trbušnjaci

Mnogi muškarci misle kako je pilates "samo za cure" i on im ne može dati željeni six pack, međutim, to je daleko od istine. Ova metoda vježbanja učvršćuje trup, a ako ga kombinirate s pravilnom prehranom i kardio vježbanjem, možete dobiti toliko željeni six pack umjesto single packa, tvrdi trenerica Kimberly Lyons. Doduše, ona napominje kako izgled trbušnjaka ovisi o genima, a ne količini truda koji u njihovo oblikovanje uložite.

Mit broj 6: Nećete učvrstiti mišiće trbuha  bez utega

Nisu vam potrebni utezi kako bi se izgradili čvrste i isklesane trbušne mišiće, iako ih neki sportaši koriste kako bi izgradili više snage. "Mnogi utezi za trbušne mišiće nisu napravljeni za žene. Ako spravu ne možete prilagoditi svojoj veličini i mjerama, možete uzrokovati previše stresa tijelu na krivom području. Držite se poda – jeftinije je, učinkovitije, a pod je svugdje dostupan", zaključila je Lyons.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!