Vježbanje u uredu

vježbanje

Osam i više sati sjedenja ispred kompjutera, za telefonom i slično predstavlja napor ne samo za vratni dio kralježnice, već za cijela leđa i većinu zglobova u tijelu.

Ako, kao i većina nas, radite u uredu i neprestano sjedite za kompjuterom, sigurno Vas muče bolna leđa, glavobolje i pad koncentracije. Jedno od najboljih preventivnih rješenja je 10-minutno vježbanje u bilo kojem trenutku radnog dana.

Osam i više sati sjedenja ispred kompjutera, za telefonom i slično predstavlja napor ne samo za vratni dio kralježnice, već za cijela leđa i većinu zglobova u tijelu. Nekretanje nam umrtvljuje muskulaturu koja postaje opuštena i slaba. Čak i ako dva do tri puta tjedno idete na tenis, nogomet, pilates, fitness i slično, dugotrajno sjedenje u uredu predstavlja izuzetan napor našem tijelu i od velike je važnosti svakodnevno mu posvetiti pažnju kako biste ga probudili iz uredske pasivnosti.

Umjesto da bjesomučno tražite parking u blizini ureda, parkirajte ulicu ili blok dalje i iskoristite mogućnost da se prošetate dodatnih 200 ili 300 metara. Preskočite vožnju liftom i iskoristite stepenice – brzo ćete ih zavoliti. Dobro će Vam doći i na početku i na kraju radnog dana. Kad ste u uredu, vratite se kad god je to moguće tradicionalnoj komunikaciji i umjesto da kolegi u uredu do Vas uputite telefonskii poziv ili pošaljete mail, radije prošetajte do njega.

Postavite si alarm na vašem kompjuteru ili mobitelu koji će vas podsjetiti da napravite kratku radnu pauzu od 10 minuta za nekoliko vježbi razgibavanja i/ili snage, a ukoliko Vas kolege počnu gledati sa čuđenjem objasnite im da im je Vaše zdravlje bitno, te da se radni elan i motivacija zaposlenika fizičkom aktivnošću povećavaju, pa da vam se slobodno pridruže, makar bilo riječi o vašim šefovima…

U nastavku Vam donosimo serijal vježbi koje možete svakodnevno prakticirati u uredu.


prof. Orlando Lopac

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!