Zašto ne možemo imati ravan trbuh?

trbusnjaci, muskarac, vjezbanje

Ako želite svoj "single-pack" pretvoriti u "six-pack", obratite pozornost na način na koji izvodite vježbe.

Dva glavna uzroka osujećenog uspjeha postizanja ravnog trbuha su mišićna masa i masnoća. Ako se posvetite pravilnom načinu vježbanja i odabranim vježbama, rezultati će biti vidljivi.

Mnogi ne shvaćaju kako ne postoji samo jedna skupina trbušnih mišića koje ćemo "ispeglati" trbušnjacima i suludim ponavljanjem. Prvo što morate napraviti jest smanjiti postotak masnog tkiva. Ovaj korak uključuje redovito kardio vježbanje, vježbe snage kako biste povećali mišićnu masu, konzumaciju smanjenog broja kalorija nego što ste navikli, ograničavanje prerađenih ugljikohidrata (bijela riža, bijeli  kruh i čips), te raspodjelu obroka u više manjih.

Ako tri (ili dva) glavna obroka podijelite u nekoliko manjih obroka tijelom dana, izbjeći ćete usporavanje metabolizma i skokove inzulina koji pospješuju skladištenje masti.

Kada povećate mišićnu masu, vaše će tijelo trebati više energije samo kako bi se održavalo na životu, a to znači da ćete sagorijevati više kalorija ne radeći ništa! Isplati se uložiti u rad s utezima i bučicama za ovakve rezultate, zar ne? Za pravilno ojačavanje i izgradnju mišića, trebate vježbati, a jednako kao i kod bilo kojeg drugog dijela tijela, vježbe visokog intenziteta će biti dostatne za "pločice".

Međutim, suludo ponavljanje osnovnih trbušnjaka neće donijeti rezultate koje očekujete.

Počnite s između 50 i sto trbušnjaka dnevno. Kada savladate broj ponavljanja i ne umorite se previše izvodeći ih, ponavljajte isti broj trbušnjaka, samo na prsima držite uteg od između pet i deset kilograma.

Često će preteško osobe, s puno abdominalnog sala, ponavljati trbušnjake u nedogled, trudeći se postići ravan trbuh. No, dobit će nešto sasvim drugačije – čvrstu kvrgu umjesto ravnog trbuha. Na ovaj način nećete izgubiti masno tkivo, a dubinski mišići će se stvrdnuti i povećati, što će rezultirati narušenim izgledom.

U ovom je slučaju bitno poraditi na trbušnim mišićima koji se nalaze sa strane i iznad struka kako biste oblikovali trbušne mišiće. Za vrijeme "klasičnog" trbušnjaka, okrenite gornji dio tijela u lijevu i desnu stranu – tako ćete poboljšati izgled trbušnih mišića čak i prije nego što izgubite masnoće, a u krajnjoj liniji ćete poboljšati cijelu strukturu trbušnog područja.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!